Jonas P Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hei! Lurer på om jeg på noen måte kan ta Lett-MC lappen tidligere? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ja, så lenge du er gammel nok. Lenke til kommentar
Jonas P Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Jeg har bursdag 25 september og oppkjøring slutter i oktober lurer på om man kan ta lappen tidligere fordi om man ikke har fyllt 16 enda. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Man må være 16 år for å kjøre opp på lett MC. Lenke til kommentar
Jonas P Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Jeg vet men man kan ikke søke eller på noen ta den tidligere samme året man fyller? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hvis aldergrensen for oppkjøring på lett MC er 16 år så er den jo 16 år. Du kan gjerne søke sikkert, eller ta en telefon og høre, men jeg regner ikke med at dem ser det gjennom fingrene med slikt desverre. Så du må nok vente til neste år jeg redd. Men ta en telefon. Det koster deg 5 minutter av ditt liv og du slipper og motta uverifiserte svar Lenke til kommentar
Jonas P Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå