Coramoor Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei :smile: Hadde tenkt å kjøpe nytt skjermkort (har ca 2000 - 2500kr å bruke) og valget er ikke lett.. noen som har et forslag om skjermkort? har en 850 mhz athlon 384 mb ram noen skjermkort som fungerer bra med dette? PS: ikke bestill fra topline.. bestilte et GeFroce 3 Ti200 derfra den 29 januar og har ikke sett snurten av det enda. Får ikke svar på mail eller noe, sp til slutt så måtte jeg avbestille :sad: Aldri mer Topline. Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Gå for Radeon8500...det skal jeg gjøere igvertfall:) Lenke til kommentar
Coramoor Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 :smile: Raskt svar :smile: Lurer på en ting til .. hva er forskjellen på Radeon 8500 LE og 8500? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Ati 8500 LE er greit om du klarer å få tak i le versjoner med 3.6 minne. Dette vil føre til at du kan klokke dette kortet opp mot vanlig retail utgave. Det går også å flashe biosen og få retailbios om du våger det. Geforce kortet bør dette litt i pris snart når geforce 4 korta kommer for fullt. Jeg har ati 8500 i dag og er godt fornøyd. Er ikke sikker på om prosessoren din klarer å henge med og om den vil sinke kortet, men du kommer sikkert til å oppgradere før eller senere og da er det litt kjedelig å måtte oppgradere skjermkortet og. Lenke til kommentar
Coramoor Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Takk for svar :smile: Mye som går for Radeon her.. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Radeon LE med 3.6 minne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå