anaconda Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Er det noen måte jeg kan hindre at folk som jeg ikke er venner med liker innlegg/bilder jeg legger ut på face? Alt jeg legger ut deles kun med venner, men her må visst være et smutthull, siden jeg får likes fra personer som ikke er på vennelisten min. Jeg har ikke lyst å gå så langt som å blokkere vedkommende. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Du deler ikke også med venners venner? 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Du vil ikke at folk du ikke kjenner liker tingene du legger ut? Drit i det. Problem solved Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Du må dele med venner og ikke Offentlig, da deler du med kun dem du har i vennelista di. Hvis du har tagget en venn på ett bilde så går det ikke dessverre da vennens venner også vil kunne se taggen. Men regnet med at du mente kun ting som du la ut "innlegg/bilder" på din egen vegg. Hvis du fortsatt får "likes" fra folk etter at du har satt personvernet til Kun Venner er det noe alvorlig galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå