#Kroenkeout Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Nei nei nei Koscielny kan ikket ta skuddet. HVIS dere ser på reprisen så ser dere at Koscielny kommer akkurat ut av en annen duell og det er noen meter bort til Ward. Han skulle ikke ha snudd seg, men uansett hadde ikke stoppet det anyways. Hadde han ikke snudd seg hadde han tatt skuddet med foten Ok. Du er herved kåret til årets spåkone. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ta ut banens beste spiller og sette på Gibbs? Dette går dårlig... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Helt sykt hvor passive vi er nå. Har jo sett hvordan det går gang på gang på gang. Endret 16. august 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Vi kunne jo ha kontret flere ganger nå med Walcott, men nei Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ikke faen at det er corner! Lett å se ass! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Der er vi heldige igjen. Palace fortjener så absolutt poeng her Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det skulle ikke vært corner en gang. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Der er vi heldige igjen. Palace fortjener så absolutt poeng her Ikke faen. Arsenal er mye bedre enn C.P. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Der er vi heldige igjen. Palace fortjener så absolutt poeng her Ikke faen. Arsenal er mye bedre enn C.P. Umm??? Vi har blitt pisset på hele kampen minus første 20 eller noe slikt. Palace klart klart best. Vi mister ballen i et eneste kjør. Vanvittig mye feil Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 For noen helt jævlige bytter Wenger. Dette er ikke første gang han begynner å spille defensivt i 80.ende minutt. Det ender med at vi ikke har spillere som kan ha ball, og dermed mister ballen. Vips så er det mål mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg hater virkelig slike cornere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg hater virkelig slike cornere. Jeg og. Håper på en regel som gjør det ulovlig etter 85min Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Der er vi heldige igjen. Palace fortjener så absolutt poeng herIkke faen. Arsenal er mye bedre enn C.P. Umm??? Vi har blitt pisset på hele kampen minus første 20 eller noe slikt. Palace klart klart best. Vi mister ballen i et eneste kjør. Vanvittig mye feil Sikker på at du ser på riktig kanal? Vi pisser på dem fram til 80min, så fikk de noen heldige avgjørelser som aldri skulle ha blitt tatt. Altså corner og frispark. Nå presser de på ja, men store sjanser har de ikke hatt. Ikke like store som våre 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg hater virkelig slike cornere. Jeg og. Håper på en regel som gjør det ulovlig etter 85min Off-zone Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg hater virkelig slike cornere. Jeg og. Håper på en regel som gjør det ulovlig etter 85min Off-zone Indeed! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) 1-2 slutt. Latterlig ufortjent. Palace by far best. Cabaye bosser hele midtbanen vår. 1-2 målet er også tvilsomt. Slik vi spiller i dag kan vi ikke fortsette med. Kommer til å bli jævlig stygt mot gode lag som Manchester-klubbene, Liverpool, Chelsea osv. Ozil får godkjent i dag. Beste kampen hans på en stund. Det betyr at det er 5-10 kamper til neste gang også da, dessverre. Ramsey var helt krise i dag. Bør benkes. Walcott på kanten. Forsvaret også helt på tur. Mye grusomt. Monreal OK. Endret 16. august 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Der er vi heldige igjen. Palace fortjener så absolutt poeng herIkke faen. Arsenal er mye bedre enn C.P. Umm??? Vi har blitt pisset på hele kampen minus første 20 eller noe slikt. Palace klart klart best. Vi mister ballen i et eneste kjør. Vanvittig mye feil Sikker på at du ser på riktig kanal? Vi pisser på dem fram til 80min, så fikk de noen heldige avgjørelser som aldri skulle ha blitt tatt. Altså corner og frispark. Nå presser de på ja, men store sjanser har de ikke hatt. Ikke like store som våre Se på highlights. Ikke bare har de banespillet, men også de største sjansene. U hadde vært OK resultat. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Herregud så latterlig oppsummering^ Vi vant fortjent og hadde latterlig mange sjanser som vi burde satt, at vi blir pisset på er en så idiotisk uttalelse at man skulle tro du var en yid. Ja palace var god og kunne scoret mer, men vi kunne scort 5-6 til. Sanchez alene burde hatt 2 til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Alexis hadde jo nada bortsett fra headingen som førte til selvmål. Et par skudd fra nærmest død vinkel kvalifiserer ikke til stor sjanse. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Forsvaret også helt på tur. Mye grusomt. Monreal OK. Monreal ble pisset på av Zaha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå