MartinF Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Den skal vel Cech ha og? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jepp, Cech har tapt seg enormt. Skyld i 3/3 scoringer så langt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Tja, den er ikke på Cech sin kappe imo, kunne seff tatt den, men han får jo skyte helt fritt. Ingen oppe i press og Koscielny snur ryggen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Lol wtf var det der Cech, mer usikker enn polakken 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Bare hos meg at den resultatsbaren er borte? Ser på Sumo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jepp, Cech har tapt seg enormt. Skyld i 3/3 scoringer så langt Er ikke så lett å være Cech når man har et så passivt forsvar foran seg heller. Skal ikke få så god tid til å skyte fra en slik distanse. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ville heller klagt mer på Koscielny enn Cech. Kosc bare står der og snur ryggen til, gidder ikke å gå opp i press eller gjøre seg stor. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Bare hos meg at den resultatsbaren er borte? Ser på Sumo.Er det samme på tv også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Bare hos meg at den resultatsbaren er borte? Ser på Sumo. Er borte på TV kanalen også. Så ikke hos deg problemet ligger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Nå spiller vi utrolig vanskelig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ned igjen på nivået vi hadde mot West Ham. Ufattelig mye slurv og balltap. Tydelig at det er vårt gjennomsnittelige nivå Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Må si meg enig med Emils og ANX... over. Cech har sluppet inn 3 mål, men jeg synes egentlig bare at det første var klart hans feil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Må si meg enig med Emils og ANX... over. Cech har sluppet inn 3 mål, men jeg synes egentlig bare at det første var klart hans feil. Målet til Zarate skal alle keepere i verden ta. Slapt, ca 1m unna kroppen til Cech som er aaaaaaalt for sent nede. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det første er soleklar keepertabbe. de to andre er en blanding av forsvaret et veldig passivt og at Cech ikke er helt topp. Det mot West Ham tar han ikke fordi han er på feil fot når skuddet går, men et forsvar skal ikke la slike skudd gå på mål i utgangspunktet. Det er for lett. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hvis man fokuserer så mye på Cech sine første feil så blir man å gi han skyld i alle målene han slipper inn hele sesongen. 1-1 målet var vanskelig å ta. Lavt, hardt og helt til venstre.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 For en dive av Monreal! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ser ikke helt hva Cech gjør feil på 1-1 målet altså. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ja, det så ikke mindre klønete ut i slow-mo den diven der... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Må si meg enig med Emils og ANX... over. Cech har sluppet inn 3 mål, men jeg synes egentlig bare at det første var klart hans feil. Målet til Zarate skal alle keepere i verden ta. Slapt, ca 1m unna kroppen til Cech som er aaaaaaalt for sent nede. Må jo nevnes at han ikke akkurat hadde fri sikt. Zarate ble ikke særlig presset heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå