Dubious Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Swiftech MCP35X vannpumpeSwiftech Maelstrom 5¼ Dual Bay og MCP35XEK Coolstream radiator, CE 420, 3x140-45EK slange, ZMT Matte Black, 3/8"ID -5/8"ODTechBay destillert vann, 2.2 literEK CPU-vannblokk, EK-Supremacy EVO - AcetalKoolance QD3-M10X16-BK, kompresjonsnippel, 3/8"ID-5/8"OD, male, sortKoolance QD3-F10X16-BK, kompresjonsnippel, 3/8"ID-5/8"OD, female, sort Koolance QD3-MSG4, 1/4"BSP utvendige gjenger, male Koolance QD3-FG4-BK, 1/4"BSP utvendige gjenger, female, sort EK ACF kompresjonsnippel, 1/4"BSPx3/8"ID-5/8"OD, sort EK AF svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP, sort Keen på noe nytt og satt dermed opp vannkjøling til 6k... Hurtigkoblinger for skjermkort, da det kommer senere (Kanskje EVGA Hydro GTX 980) Hurtigkobling for CPU, da den skal oppgraderes neste år (da med nytt mobo) Noen innvendinger? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvilket kabinett skal dette i? Endret 14. august 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Hvilket kabinett skal dette i? Husker ikke hva det heter SKal uansett ha nytt neste år og oppsettet går inn i kabinettet Lurte mest på om det var noe jeg hadde glemt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Vanskelig å se om du har alt komplett, hvis vi ikkje vet hva slags kabinett du har. Sett opp en "paint" tegning på hvordan du skal ha vannkjølinga i kabinettet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 (endret) nzxt 810 switch black rad i topp til res/pumpe i bay, (til grafikk og kanskje en tykk 140mm rad)cpu og rad ? (grafikk kort kommer senere) Endret 14. august 2015 av Zpeed Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hva har du tenkt med hurtigkoplingene? Jeg ser du har en mix med både hann og hunn med og uten gjenger. Personlig liker jeg å standardisere med gjenger på hann og kompresjon på hunn, dermed reduserer jeg komponentvariasjon og risiko for at jeg blir sittende fast med feil komponent. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Bay-res suger. Kjipt å fylle, kjipt å bleede og større sjanse for sprekker i acetalen hvis du skrur for hardt i fra begge sider. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Har kommet fram til at jeg skal vente til høsten, og da bygge min egen pc i tre, med vannkjøling så klart Da slipper jeg hurtigkoblinger, blir ikke bay res da... Kjøpe litt hver måned framover, spre på utgiftene litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå