GabrielV Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Merket idag at filtre gikk i oppløsning når jeg tok det ut av maskinen for å vaske det - hva heter dette stoffet og hvor får man kjøpt et nytt et evt kanskje et som er enda tettere ? Lenke til kommentar
capitane Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg har 3 Lian Li kabinett og har for lengst byttet ut filteret til noe mer effektivt. Fikk tak i noe som brukes i ventilasjonsanlegg - helt supert. Hvis du har en VVS-butikk i nærheten . . . . . Ellers ser jeg Clas Ohlson har noe som kanskje kan brukes: http://www.clasohlson.com/no/Luftfilter-for-lufteventil/Pr366014000 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Skal dra innom Clas å se på det stoffet i dag - Takk for tips. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Jeg ville ha noe av kvalitet så jeg gikk heller for en skreddersydd løsning fra Demcifilter både for topp filter og for de to i front. Filtrene er todelt med magnetisk topp/underdel og limstripe på så de ligger dønn stabile - nettingen er vel noe av det tetteste jeg har sett. Topp kvalitet ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå