GroKoDilla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Nostalgia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Kunne ikke vært bedre, Gro. Du ønsket kanskje bilen nærmere, men den føyer seg mer inn i motivet slik avstanden er her. Og gir oss betraktere, sammen men ditt valg av fargetone, en følelse av å være tilbake i tid. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Kunne ikke vært bedre, Gro. Du ønsket kanskje bilen nærmere, men den føyer seg mer inn i motivet slik avstanden er her. Og gir oss betraktere, sammen men ditt valg av fargetone, en følelse av å være tilbake i tid. Så hyggelig, Trond Olav! Da har jeg truffet allikevel, da ;-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Et herlig nostalgisk bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Dette ble da veldig fint det Gro. Koselig etterbehandling som kledde bildet. Tror bildet ville tjent på å ha en mørk bakgrunn, himmelen gikk litt i ett med bakgrunnen nå. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Skikkelig reise tilbake i tid, dette! Liker! Kunne nok tålt et kutt oppe... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Min tidligere kommentar har vist falt ut, så jeg forsøker igjen. Til å være tatt på sparket, så må jeg si du har vært både dyktig og kanskje litt heldig. (men mest dyktig)Meget bra komposisjon, flott positur på det ærverdige dollargliset. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Bare et tips, Gro. Om du klikker "Endre", og velger "avansert valg", kan du sette bakgrunn på bildet, slik at ikke skyene overgår i den. Bare klikk på skalaen, og se hva du foretrekker, klikk deretter "lagre", og vi andre får bildet presentert med din valgte bakgrunn. Dette bare i fall du ikke er klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg