Romeo4 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Mener tenk på det. Du går ut å klubber eller er på nattfester eller jogger. Den beste måten å irritere en voldtekt person er jo nettopp dette https://en.wikipedia.org/wiki/Chastity_belt Endret 13. august 2015 av Romeo4 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Men hva har det med religion å gjøre? Så faktisk et klipp på Facebook angående nye truser for kvinner, samme funksjon som et kyskhetsbelte i grunn da de var umulig å rive i stykker og heller ikke mulig å skjære/klippe i stykker. Finnes jo også litt mer ekstreme varianter (om de er legitime) med kvinnelige kondomer som "biter tilbake" ved uønsket samleie. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Vagina_dentata Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Men hva har det med religion å gjøre? Så faktisk et klipp på Facebook angående nye truser for kvinner, samme funksjon som et kyskhetsbelte i grunn da de var umulig å rive i stykker og heller ikke mulig å skjære/klippe i stykker. Finnes jo også litt mer ekstreme varianter (om de er legitime) med kvinnelige kondomer som "biter tilbake" ved uønsket samleie. "Om de er legitime"? Det er et interessant spørsmål. Hva med en vin kork med halvt barberblad på? Ved samleie er det overlagt drap, men ved voldtekt - hva da? Selvforsvar? Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Man dør jo ikke nødvendigvis av å skjære seg, om man får legehjelp. Men, man kan jo undre seg på om folk på gata er villige til å tilkalle annet enn politi ved synet av en silblødende penis. Hvordan "fikk du det til" liksom? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Men hva har det med religion å gjøre? Så faktisk et klipp på Facebook angående nye truser for kvinner, samme funksjon som et kyskhetsbelte i grunn da de var umulig å rive i stykker og heller ikke mulig å skjære/klippe i stykker. Finnes jo også litt mer ekstreme varianter (om de er legitime) med kvinnelige kondomer som "biter tilbake" ved uønsket samleie. "Om de er legitime"? Det er et interessant spørsmål. Hva med en vin kork med halvt barberblad på? Ved samleie er det overlagt drap, men ved voldtekt - hva da? Selvforsvar? Legitime som i et faktisk produkt. Har kun sett småartikler og slik av den bitende vagina-kondomen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Så skikkelig digg ut å gå med, spesielt i sammenhengene TS nevner"klubber eller er på nattfester eller jogger" .... Begynner vel voldtekstfolk å utstyre seg med vinkelsliper da. Tror nok pepperspray eller en taser er mer effektivt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 I og med at voldtekt handler om makt og ikke lyst, tror jeg slike produkter er lite lure. Ser for meg at en voldtektsmann som finner ut at han har "blitt lurt" plutselig blir enda farligere enn han allerede var. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det handler vel om seksuell lyst gjennom makt når man prater om voldtekt, og ikke bare vold. Har du noen tall som viser at en voldtekt blir voldeligere/eskalerer ved motstand? Jeg har nemlig hørt og lest indikasjoner på at det ikke er tilfellet, men nå er jeg ikke på langt nær noen ekspert eller belest på området. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ikke nødvendigvis ved motstand, men når de finner ut at penisen har blitt skamfert av et element de ikke forventet, kan jeg se for meg at voldtektsmenn vil reagere med mer vold. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Dersom min erigerte penis har blitt skamfert av et element som jeg ikke forventet i en sånn forstand (altså skarpe tenner) så ville jeg reagert med fosterstilling og smerteskrik, og ikke vold. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå