Gå til innhold

[Løst] Trenger en ny "BILLIG" Gaminglaptop

Anbefalte innlegg

Heisann! 

Tenker å kjøpe meg ny laptop, min forrige var et "beist". Men jeg valgte å selge den grunnet jeg ikke spiller de aller mest krevende spillene.

Jeg leter etter en laptop som er rask og god nok til å spille feks Counter Strike: Global offensive på max med 60+++ fps. (Gjerne fra komplett.no ettersom jeg har god erfaring derfra).

Jeg har fått så mye forskjellig tilbakemelding angående i5 vs i7 og vet klart at en i7 med quadcore er bedre enn i5 med duo core. (I forhold til forskjell på Ghz osv selvfølgelig)

Også er det dette med grafikk kort. Noen sier at for gaming bør du satse på et dedikert grafikkort og at en i5 holder i massevis ifht dette.

Mitt problem er at jeg har sett for mye på i7 prosessorer og gtx860m + grafikkort og føler derfor at jeg må ha noe rundt dems ytelse og det kan fort bli litt dyrere enn det budsjettet jeg tenker, mens egentlig finnes det jo mange billigere alternativer som takler spill som csgo lett uten å måtte ha overnevte som innmat.

Kan noen hjelpe meg med å finne en billig laptop på komplett.no som oppfyller mine krav?  :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netonnet selger jo en til 6990,-

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/15-16-tommer/asus-x550jk-dm034h/210057.10997/

Om du klarer å strekke deg til 7990,- får du en som har enda bedre skjemkort

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/15-16-tommer/asus-x550jk-dm034h/210057.10997/

Men om du absolut må handle på Komplett er nok den Omnithunder kommer med det beste valget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...