Evil_Hail Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har planer om å putte maskina mi i kjelleren (ja, jeg skal bruke støvfilter ) som ligger 5-6m unna der jeg skal sitte med skjerm/høytalere/mus og tastatur. så jeg lurte på om når jeg da ville fått så lange kabler om det ville føre til dårligere respons på mus o.l. i spill osv.? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du vil få et ****** når du skal skifte cd'er ihvertfall Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kan alltids bruke cd-rom vi usb/firewire. Eller gjøre det jeg gjør selv om det bare er å strekke ut hånda, daemon tools. roter bare vekk cd'er uansett. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dårlig respons? Hvor kommer slik overtro fra at lange kabler forsinker signaler? Du kan fint ha 10 meter uten problemer, og hvis du prøver 20 meter så er det ikke forsinkelse som lager problemer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har en USB skjøte ledning på musa mi, og den virker bra den...Skjøter bare 1 meter dog. Men pass på, skjøter du for mye, kan strømmen USB'n leverer bli for svak..Da må du eventuelt ha en USB HUB/forsterker imellom. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dårlig respons vil du ikke ha, men pass på at du bruker skjermede kabler for skjemen, ellers får du et bedritent bilde! Se forøvrig denne artikkelen: http://www.hardware.no/tester/annet/stille_pc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå