^fmj Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Jeg ønsker at "sys-prosenten" skal være 35%, men hver gang jeg rebooter endres den til 50% som jeg antar er default. Har prøvd å slå av alt av vifteregulering i bios. Har satt maxium value til 35% under "speeds". Endret 13. august 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Mener du at du styrer hastigheta på "System-fan" via Fanspeed? Er faktisk usikker på om det er meninga at programmet skal huske disse verdiene mellom reboots. Ok, er faktisk masse forum der ute hvor brukere spør om akkurat det samme. Fant en tråd på et engelsk forum som synes å omtale samme problemet. Les dette og se om du blir noe klokere Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 (endret) I praksis er det en av kabinettviftene mine. Takk for link, men kom ingen vei, kan godt være at det ikke er mulig. Irriterende å ikke få lagt inn Asus Suite etter formatering, rart at det er så mange som har problemer med det. Asus er jo vanligvis bedre enn det. Endret 13. august 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå