Joachim_F Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Nå har den første erstatningen for Start-menyen i Windows 10 blitt lansert.Savner du den gamle Start-menyen? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Er også en del av Object Desktop-pakka for de som har den. Vil dog ikke anbefale å kjøpe OD-abonnement enda, siden f.eks. WindowBlinds med støtte for Windows 10 ikke finnes enda. Lenke til kommentar
njoten Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg foretrekker Classic Shell. Den er gratis, og er nå i versjon 4.2.4, med støtte for Windows 10 3 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Herregud. Nok om den forbanna startknappen nå. 9 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Man kan allerede skrive inn søkeord i menyen! 2 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Classic Shell er like bra og gratis, og fungerer i 10-eren også. Så kommer nok til å fortsette med den. Lenke til kommentar
Eskildybvik Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Dette kan da ikke være den første. Som mange har skrevet, finnes jo Claaaic Shell til Windows 10. Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg foretrekker StartIsBack, siden den bruke startmeny-koden fra Windows 7, og oppfører seg derfor identisk. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) En annen ting som kan være verdt å få med seg, er extension'et Bing2Google Når jeg sist lette etter det, så kom det opp 2 varianter, og kun den ene av disse Bing2Google-utvidelsene gjorde jobben som lovet. Man går inn i Chrome, velger å søke det extension-navnet, også velger og prøver man det ut. Montro hvor mye søkebegreper som kan havne hos tredjepart her? Endret 13. august 2015 av G Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ser ikke noe problem me den nye startmenyen.... lett å endre å legge tilting man trenger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ser ikke noe problem me den nye startmenyen.... lett å endre å legge tilting man trenger. Hva med i venstre del av menyen? AtW Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Smør meg med tålmodighet å vent tel eg finn ei løsning som ikke kost flæsk. Endret 14. august 2015 av Simen M Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hva med i venstre del av menyen?Hva med den? WaT Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hva med i venstre del av menyen?Hva med den? WaT Ser ikke ut som den er lett å endre? Jeg har ihvertfall ikke funnet ut hvordan man legger valgfrie elementer der. AtW 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ser ikke ut som den er lett å endre? Jeg har ihvertfall ikke funnet ut hvordan man legger valgfrie elementer der.Det er vel mest nærliggende å anta at det ikke meningen man skal kunne gjøre personlige endringer på felter som heter "Most used" og "Recently added". AwT Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ser ikke ut som den er lett å endre? Jeg har ihvertfall ikke funnet ut hvordan man legger valgfrie elementer der.Det er vel mest nærliggende å anta at det ikke meningen man skal kunne gjøre personlige endringer på felter som heter "Most used" og "Recently added". AwT Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv.Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Jeg tror faktisk de fleste er i stand til å forstå hvordan Startmenyen er tenkt brukt. Endret 14. august 2015 av Moskus Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Som skrevet tidligere Classic Shell støtter nå Windows 10 og er gratis. http://www.classicshell.net Ingen grunn til å bruke noe annet om du ikke liker Start menyen som er standard og som forøvrig har blitt veldig bra og lett kan tilpasses dine behov. Selv finner jeg ingen grunn til å bruke annet enn Windows 10 standard meny. Kjører MAC, men har et par Windowsmaskiner og i tillegg kjører jeg Windows 10 via Parallels Desktop virituelt under MAC. Da kan jeg bytte mellom fullskjerm Windows 10 og MAC. Eller kjøre Windows 10 programmer sømløst som vinduer i MAC OS X. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv.Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Jeg tror faktisk de fleste er i stand til å forstå hvordan Startmenyen er tenkt brukt. Jeg forstår hvordan MS mener jeg skal bruke startmenyen, akkurat som jeg forstår hvordan de mener man skal bruke den idiotiske startskjermen i win8, men det betyr ikke at det passer for meg. Jeg har mye jeg heller skulle hatt i venstre del av startskjermen, hos meg er den jo sågar ikke full engang, masse tomrom. AtW 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg