hansi45101 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord). Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp Takk for alle svar Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord). Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp Takk for alle svar Eg meiner medisin er det einaste studiet i Noreg som krev Kjemi 2. Og veterinærmedisin, fann eg ut. Endret 13. august 2015 av Magnus_L Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Som han over sier, det meste burde være innafor med kjemi 1. Samtidig vil det være veldig nyttig om du velger en retning der du får bruk for kjemi på universitetet. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Kjemi 2 er greit å ha for morroskyld! IT 1 er enda bedre Lenke til kommentar
Bichon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg har foreløpig satt Matte R2, Fysikk 2 og KJEMI 2 som mine valgfag i 3 - klasse. Men jeg har hørt at kjemi 2 kan være vanskelig, og vurderer å bytte med Informasjonsteknologi(IT) 1 ( hadde 2 i fjord). Det eneste som jeg tenker på om jeg stenger mange dører ved å ikke velge KJEMI 2. Ville selv sagt at jeg var mer interessert i IT enn kjemi, selv om jeg faktisk fikk femmer i IT i fjord og sekser i Kjemi. Hvis noen visste noen om hva slags utdanninger som man måtte ha KJEMI 2 til, eller kanskje en link til dette, hadde det vært til stor hjelp Takk for alle svar Eg meiner medisin er det einaste studiet i Noreg som krev Kjemi 2. Og veterinærmedisin, fann eg ut. Og odontologi Lenke til kommentar
Bichon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg syntes kjemi 2 var enklere enn kjemi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå