AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg hadde en eks som slo opp med meg fordi han mistet forelskelsen. Men årsaken til det var at jeg er veldig beskjeden, og at han måtte alltid ta første intiativet til å leie, kysse, og all sånn type kontakt. Når han tok intiativet så ga jeg av meg selv tilbake. Men han ble usikker på hva jeg følte for han av det, og derfor mistet han forelskelsen. Jeg sendte heller ikke forholdsstatusinnbydelse som par på facebook til han. Det reagerer han også på. Årsaken til at jeg oppførte meg sånn var usikkerheten min, og at jeg visste at han har en annen damevenninne som er bestevenner med han i livet. Jeg ble rett og slett usikker. Han tok mye intiativ til sex, og sendte meg nakenbilder i starten så jeg trodde han var useriøs. Jeg forsto ikke hvorfor han ikke var forelsket med, og tok det innover meg selv, og tenkte at det hadde med andre ting å gjøre. Han takler ikke å diskutere om dette. Og vi er fortsatt venner. Men jeg lurer på om jeg skal sende han en melding å skrive at jeg tenker litt på dette med måten jeg oppførte meg i starten. Og skrive at det var dumt, men det er ikke ment som en diskusjon, men det er ment for å forklare at jeg forstår godt at han ble lei av meg når det var han som tok intiativet til å leie osv? Men det var meg som tok mest intiativ på meldinger... Hva tenker dere om denne situasjonen? Er den håpløs? Hvordan bør jeg handle? Skrive noe til han eller bare tenke at det er en annen årsak bak dette og gå? Anonymous poster hash: bfbec...d2c Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 du som har laget tråder om han som "mistet forelskelsen" før og spurt oss om "ville du blitt såret dersom kjæresten din plutselig sa han hadde mistet forelskelsen?" "er det noen i verden som har blitt mer såret enn meg" osv før? Hvis han slo opp på grunn av måten du er på i et forhold så vil han sannsynligvis ikke orke prøve igjen... du er den du er... dere passer ikke sammen tydeligvis. Move on... du kan jo LOVE HAN AT DU SKAL FORANDRE DEG!!!... men sannsynligvis vil det gå tilbake til det gamle før eller siden. Skader ikke å prøve da lykke til. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvorfor? Fordi du er glad i ham? Bare fortsett å være glad i ham, men finn noen som er mer riktig for deg, så skal du se du blir enda mer glad i den neste. Du sier underforstått at han ikke er komfortabel med din personlighetstype. Skal dere bygge et forhold på at begge må forsøke å fungere anderledes enn dere gjør? Burde du ikke heller finne sammen med noen som fungerer sammen med beskjedne jenter, eller i alle fall deg? Riv deg løs ellers kan du kaste bort mange år på noe som uansett allerede er vurdert til å ikke være riktig match. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 du som har laget tråder om han som "mistet forelskelsen" før og spurt oss om "ville du blitt såret dersom kjæresten din plutselig sa han hadde mistet forelskelsen?" "er det noen i verden som har blitt mer såret enn meg" osv før? Hvis han slo opp på grunn av måten du er på i et forhold så vil han sannsynligvis ikke orke prøve igjen... du er den du er... dere passer ikke sammen tydeligvis. Move on... du kan jo LOVE HAN AT DU SKAL FORANDRE DEG!!!... men sannsynligvis vil det gå tilbake til det gamle før eller siden. Skader ikke å prøve da lykke til. Jeg vet ikke helt hvorfor han slo opp. Jeg tenker at det kan være på grunn av at han ikke er ute etter et seriøst forhold nå, med tanke på at en del ting og tang i livet hans kan tilsi det. Men han sier at han slo opp fordi at jeg ikke ga fysisk intitativ av meg selv. Men alle er nok usikker i starten. Og jeg var usikker på å gjøre det for jeg var redd for å få et nei. Men når han tok intiativ så gjengjeldte jeg det og følte jeg viste hva jeg følte. Jeg var veldig usikker på om han var seriøs mot meg, derfor var jeg veldig forsiktig. Men jeg tok mer kontakt på meldinger enn han gjorde. Jeg tok mer intiativ til å treffes enn han gjorde. Men siden han trodde jeg var usikker så mistet han forelskelsen. Men han vil fortsatt være venner og treffes når det passer. Jeg vet ikke om dette er en unnskyldning for noe annet eller ikke, men nå forsøkte jeg å si til han det jeg føler og tenker, og om at jeg var veldig sjenert, og usikker på hva han følte for meg, derfor så var jeg ikke flink å ta intiativ til det fysiske. Jeg sendte heller ikke forholdsstatus forespørsel på facebook, på grunn av usikkerhet, men egentlig er det like mye hans jobb som min å gjøre det. Jeg tror ikke at det er noe håp uansett hva jeg sier, men jeg har ihvertfall vært modig å sagt det. Anonymous poster hash: bfbec...d2c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Hvorfor? Fordi du er glad i ham? Bare fortsett å være glad i ham, men finn noen som er mer riktig for deg, så skal du se du blir enda mer glad i den neste. Du sier underforstått at han ikke er komfortabel med din personlighetstype. Skal dere bygge et forhold på at begge må forsøke å fungere anderledes enn dere gjør? Burde du ikke heller finne sammen med noen som fungerer sammen med beskjedne jenter, eller i alle fall deg? Riv deg løs ellers kan du kaste bort mange år på noe som uansett allerede er vurdert til å ikke være riktig match. Ja problemet er at jeg føler at han ikke er så flink å kommunisere om problemer som kunne løse. Han innrømmer at han burde tatt opp at han følte at jeg var uinteressert. Men jeg trodde ikke at han trodde at jeg var uinteressert, for jeg tok intiativ og sendte meldinger, og spurte om å treffes snart igjen hver gang vi hadde møtt hveandre. Jeg tok mer intiativ enn han på meldinger. Jeg trodde at det var denne bestevenninnen hans som var problemet for han med å være seriøs. Han sier at hun visste om meg, men hun postet stadig vekk på facebooken hans at han var den bestevennen hun hadde i livet sitt, og at de var familie for alltid. Han sa til meg at hun var en nummer 1 i livet hans for alltid. Og at et forhold kom bak den kontakten, det var derfor jeg ble så veldig usikker. Men kanskje det er normalt å ha det sånn i dag. Hører jo at mange har en bestevenn av det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: bfbec...d2c Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Det er ingenting du kunne "gjort bedre" eller "vist tydeligere" for å fikse et forhold som var sjanseløst i utgangspunktet. I et forhold er man partnere. Har han ei anna jente han setter foran, er han ikke din partner. Da er han hennes partner. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Det er ingenting du kunne "gjort bedre" eller "vist tydeligere" for å fikse et forhold som var sjanseløst i utgangspunktet. I et forhold er man partnere. Har han ei anna jente han setter foran, er han ikke din partner. Da er han hennes partner. Enig i det du sier her. Jeg tenkte at det var noe jeg kunne gjort bedre, på grunn av årsaken til at han dumpet meg. Han la alt over på at det var at jeg ikke viste nok følelser for han som var årsaken, men jeg vet at jeg tok mer intiativ på meldinger enn hva han gjorde, og jeg tok mer intiativ til nye treff enn det han gjorde, selv om jeg var ikke den som tok intiativ til det fysiske så mye. Der var det mer han. Men når han tok intiativ til fysisk kontakt ga jeg maks av meg selv tilbake. Jeg skrev en melding der jeg forteller om at jeg følte at jeg burde vist mer følelser men at jeg er en sjenert type. Derfor var jeg ikke flink til å ta fysisk kontakt, men at jeg følte at jeg hadde tatt mer intiativ på meldinger enn det han gjorde hele veien. Og jeg hadde jo ikke møtt han uten interesse. Skrev at han er den mannen som jeg har likt best av de jeg har møtt. Men at når han sa i starten at en annen dame var nummer 1 foran meg, og at jeg aldri kom til å komme på hennes plass, så ga jeg nok av meg selv til han. Da kunne jeg ikke gjort det bedre. Han skrev at han visste ikke hva han skulle si til meldingen, og derretter skrev han: "hvis du sender flere meldinger til meg nå, så blokker og sletter jeg deg av facebook". Så mye var det verdsatt. Anonymous poster hash: bfbec...d2c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Det er ingenting du kunne "gjort bedre" eller "vist tydeligere" for å fikse et forhold som var sjanseløst i utgangspunktet. I et forhold er man partnere. Har han ei anna jente han setter foran, er han ikke din partner. Da er han hennes partner. Rett før han skrev det med å blokke og slette meg skrev jeg : at jeg skulle egentlig dumpet han når han fortalte at en annen dame var nummer 1 foran meg. Men jeg var dum og fortsatte å være med han, Og at hvis jeg fikk gå tilbake i tid så hadde han blitt dumpet når han sier noe sånnt. Det var da han skrev at han ville blokke og slette meg hvis jeg sa noe mer i kveld på facebook, for nå var han sur skrev han. Ja, du har riktig. Jeg kunne ikke gjort det bedre eller vist noe tidligere på grunn av at han har sagt at en annen er nummer en foran meg. Helt rett. Takk for svar Anonymous poster hash: bfbec...d2c Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ut i fra hva du skriver antar jeg at dere er ganske unge, og for unge menn er ofte sex svært viktig. Unge kvinner på omtrent samme alder som de unge menn er som regel mye mer reflekterte og har også andre behov.Om en stund innser nok også "kjæresten" din at det finnes andre ting som er viktigere, men om du gir etter og gjør som han vil nå er jeg redd du vil tape på det. Han vil tro du gjør som han vil og dermed er du ikke så interessant lenger.Hvis du fremdeles er glad i han og ønsker han tilbake tror jeg nok det beste du kan gjøre er å vise han at du lever godt uten han, og gjøre minst mulig for å få han tilbake.For menn i alle aldre er det ofte sånn at "jakten" er det mest spennende. Når man har fått det man er ute etter er det plutselig ikke fullt så viktig lenger ;-) Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hvorfor kjempe så mye for en fyr som ikke vil ha deg når du heller kan få en fyr som vil kjempe som faen for å få deg og beholde deg i evig tid? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå