diversity Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) kan jo kjøre 256 i dual mode.. og så kjøpe 1*512.. eller?? ellers kan jeg bare selge 256mb'ene Endret 11. november 2003 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Altså, dere som sier q-tek er så utrolig dårlig, har dere noen gang tatt i ett slik kabinett selv? Selv har jeg satt sammen 3 maskiner med denne kassa, den er en helt kurant og billig løsning, så sant du ikke skal inni kassa og rote spesielt ofte, da ting er krunglete og trangt og få til. At ting ikke passer er derimot noe av det mest tullete jeg har hørt, feilen er nok neppe kabinettets.. Men den fungerer bra til det den skal. Lar du kassa stå ifred, gjør den sikkert ikke mye galt ut av seg. Er helt enig i at Chieftech og Advance er en langt bedre løsning, men ergo prisen. Endret 11. november 2003 av v0id Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Altså, dere som sier q-tek er så utrolig dårlig, har dere noen gang tatt i ett slik kabinett selv? Ja jeg har faktisk q-tec kabinett nå. Endret 12. november 2003 av jono.kx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå