Gå til innhold

Siste stopp før bestilling

Anbefalte innlegg

Dette er siste stopp før jeg bestiller.. noen innvendinger?

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB CL2.532M*8/8chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)

Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPMSpecial Edition 8MB cache WD1200JB

Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDRnForce2 Ultra400/MCP, ATX,USB2.0,LAN

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz BartonSocket A 333MHz bus, 512kb

Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, SortPro Line, m/350W AMD/P4 Tilgang 453,-

Thermaltake Volcano 11 Xaser EditionA1607 Copper Socket A AMD XP3400+ EKL

Kabinett Vifte 80x80x25mm(12000000006) Vifte m/5,25" kontakt Tilgang (1)

Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MBAGP, ATI, "Fireblade Edition", Retail

8 varer til totalt kr 5534,- inkludert mva - mva utgjør kr 1071,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøper heller nytt kabinett senere en gang i tiden. det finnes de folkene som faktisk har hatt bra "experience" med det kabinettet (sjekk prisguiden på hw.no) kjøper 256 mb ram pga pengemangel og tenker å kjøpe 1 til senere og kjøre dual mode. eller er det dumt kanskje? noen som har bra erfaring med ram brikken?

Lenke til kommentar
IKKKK! ikke kjøp noe som har med Qtec å gjøre, jeg ber deg! Har hørt såååå mange klager på dem på dette forumet..

Kabinettene bråker, rister, stygge; UBESKRIVELIG (...)

StYr UNnnA

Har selv erfaring fra to sorte Q-Tec og ett sølv og kan støtte opp under dette. Verste kabinettene jeg har vært bort i, og har vært bort i en god del kabinetter.

Hvis mulig: Styr unna.

Lenke til kommentar

Q-Tec er den verste søpla jeg har skrudd i. Ting passer seriøst ikke, og det er et krav jeg synes at jeg kan stille i 2003. At jeg hele tiden leser om PC'er som dør på seg fordi PSU'ene Q-Tec bruker ikke holder mål, hjelper ikke akkurat på inntrykket. Det er ikke en dum investering å gå for et litt dyrere kabinett.

Lenke til kommentar

Bestill heller dette kabinettet.

Har det selv bare i Black/Titanium og kabinettet har god kvalitet :D. Det koster også bare 523,- . Garantert MYE bedre enn den Q-Tec dritten :D.

Vet ikke noe om PSU'en som følger med, men har ikke hørt noe negativt om den heller.

Lenke til kommentar

Til AMD-prosessorer: Prøv å finne tilsvarende Twinmos-ram, bare med 512 mb og cl2 istedenfor cl2.5. Kabinettet er sikkert billig og skranglete. Gå for et Chieftec isteden, midi-kabinett til 900, kvalitet.

Og ikke glem å sette cpu-vifta til regulerbar når du monterer den.... Det glemte jeg, og vi hadde plutselig en ny sentralstøvsuger i huset.

Til spilling bør du absolutt ikke gå under 512 ram nå tildags...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...