Joachim_F Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Mobilspillet som danket ut Candy Crush Saga er endelig klart for Google Play.Fallout Shelter lanseres på Android i dag Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Endelig! Gleder meg sinsykt til Fallout 4, og dette kan forhåpentligvis korte ned ventetiden noe... Holder på med ny gjennomspilling av FO3 og fortsetter snart med New Vegas, og må si spillet fortsatt imponerer! Kanskje til å med mer enn da det kom og jeg var litt negativ fordi det var i 1. person... Store forhåpninger til firern, håper bare de ikke har simplifisert det for mye, og at det ikke blir et Skyrim i fremtiden (radiant go fetch/kill quest etc)... 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg finner det ikke på Google Play Lenke til kommentar
madzmerize Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 https://play.google.com/store/apps/developer?id=Bethesda+Softworks+LLC 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Takk takk. Merkelig sortering, den lå laaaangt nede på listen Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 https://play.google.com/store/apps/developer?id=Bethesda+Softworks+LLC Takk! :-) (Spillet hadde ikke dukket opp i Google Play da vi publiserte artikkelen) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Var redd for at der ikke var støtte i Honor 6 da jeg ikke fant den i GooglePlay, men linken over fungerte! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det. Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 13. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2015 De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det. Høres ut som elendig ide AtW 13 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 ...og der var ventetiden endelig over, men så innser man at Galaxy tab 3 ( lite ) ikke er støttet av spillet -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Håper de kommer med en utgave du betaler for én gang og that's it, så jeg får prøvd det selv. F2P holder jeg meg unna Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det. Høres ut som elendig ide AtW Trivlig type 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 ...og der var ventetiden endelig over, men så innser man at Galaxy tab 3 ( lite ) ikke er støttet av spillet -_- Har du en PC så er det bare å laste ned Bluestack, så kan du spille det på PCen din. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det. Høres ut som elendig ide AtW Trivlig type Er det utrivelig å være uenig i hva som er en god ide? Atw Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Håper de kommer med en utgave du betaler for én gang og that's it, så jeg får prøvd det selv. F2P holder jeg meg unna Du går glipp av mye bra ved å sette spill i bås på denne måten 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Håper de kommer med en utgave du betaler for én gang og that's it, så jeg får prøvd det selv. F2P holder jeg meg unna Du går glipp av mye bra ved å sette spill i bås på denne måten Det er de selv som setter seg i båsen, det jeg gjør er å hoppe over den type bås Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 De burde hatt en kobling slik at hvis du gjorde det bra i Fallout Shelter fikk man automatisk aktivert diverse perks i Fallout 4 når man kjøpte det. Høres ut som elendig ide AtW Trivlig type Er det utrivelig å være uenig i hva som er en god ide? Atw Neida, en skikkelig solstråle er du Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Håper de kommer med en utgave du betaler for én gang og that's it, så jeg får prøvd det selv. F2P holder jeg meg unna Helt enig. Jeg orker ikke dette pengemaset som er i disse gratisspillene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Så langt, så finnes ikke noe sånt i Fallout shelter etter hva jeg har sett Endret 30. august 2015 av Ozelot Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Spillet går sin gang i dette spillet, uten behov for å bruke ekte penger. Eneste man kan kjøpe er vel lunsjbokser, som inneholder overraskelser... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg