Gå til innhold

Støy fra deres pc


KBundy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

10-11? Det laveste jeg klarer i hele leiligheten er ~20 - som klassifiserer som en stille soverom om natten.

Får rundt 26-30 foran PC.

 

Vaskemaskin på kjøkkenet og biltrafikk 3 etasjer ned slår ut på måler. Min pusting slår ut på måleren.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

10-11? Det laveste jeg klarer i hele leiligheten er ~20 - som klassifiserer som en stille soverom om natten.

Får rundt 26-30 foran PC.

 

Vaskemaskin på kjøkkenet og biltrafikk 3 etasjer ned slår ut på måler. Min pusting slår ut på måleren.

Nå er jo dette ikke akkurat profesjonelt utstyr da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

10-11? Det laveste jeg klarer i hele leiligheten er ~20 - som klassifiserer som en stille soverom om natten.

Får rundt 26-30 foran PC.

 

Vaskemaskin på kjøkkenet og biltrafikk 3 etasjer ned slår ut på måler. Min pusting slår ut på måleren.

Nå er jo dette ikke akkurat profesjonelt utstyr da.

 

Ha ha ... Og det avhenger iallfall av mic til mobilen.

Slår jeg av PC og lukker døren er det fortsatt 26-28 db her. PC slår ikke ut på denne virker det som, bakgrunnstøy er høyere. Kjører en bil forbi så er det 35 ca. Skriver jeg på mekanisk tastatur (cherry blue) så er det opp mot 50 på denne greia.

 

Det er nok mulig å få det ennå mere stillegående en meg, hvis man har vifter som klarer 500 RPM som det laveste jeg har 917 RPM.

Kjører 200mm'ere på 450 rpm.

Lenke til kommentar

Veldig flott, helt til man ser på ytelsesforskjellen. :p

Folk kunne lagt ut hardware samtidig. Men jeg regner med at folk måler på idle, og da er det jo ingen ytelsesforskjell, for å si det sånn. :p I hvert fall blir det ennå mer lyd når man kjører en PC hardt. Hele målingen er egentlig litt meningsløs. For mange variabler.

Lenke til kommentar

Mine står fast på 500rpm og det er en plagsom susing hele tiden, høres ikke med lav lyd på headset, ca 50cm fra PC. Skrur jeg opp på 1000rpm så høres det veldig godt når jeg har middels lyd på 2.1 "annlegget" jeg har til TV'en, ca 2 meter fra PC. Fuckings crappy Corsair som sender med drittvifter på de lukkede vannkjølerne sine :( Kjøleeffekten er godkjent så there is that. Satt viftene på max en gang, aldri mer

 

Jeg har ikke noen lydmåler, men jeg vil ikke måle skikkelig uansett. Har nok å være deprimert for :p

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...