tha_lode Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 ... men så blei jeg paranoid. Har lyst til å finne ut av hvem som eier det og prøve å returnere det, men hva hvis det ligger en luring på kortet som installerer seg når jeg putter det i minnekortleseren? Litt som det sikkerhetshullet som finnes i USB standarden. Det er et 32 gig kort, og sikkert noen som har mistet det ifra kameraet sitt. Men det hadde jo vært en smart strategi for å kapre datamaskiner.(?) Hvordan kan jeg være relativt trygg på at det ikke skjer noe tull? Jeg har tilgang til windows maskiner og macer. Kan også lage en liveminnepinne med linux, men det hjelper jo ikke hvis innbruddet skjer før OSet i det hele tatt ser på minnepinnen. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Du har ikke en gammel Android-mobil du kan sette det inn i?Da ser du fort om det har en DCIM-mappe med bilder, eller om det finnes andre type filer der.Om det er sistnevnte kan du wipe telefonen for å være sikker. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Desverre har jeg ikke det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ta det med til Elkjøp eller lignende. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Har du eit kamera du kan stappe det i? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Japan foto har vell slike stasjoner du kan stikke minnekort inn i for å skrive ut bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå