Gå til innhold

En regnværsdag 3

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorvidt hun er så lykkelig som teksten over paraplyen kanskje skal ymte om tier denne historien om.

Skulle likt å se hva som skjer med den - nåja. sixpack er det vel ikke, den dagen han slutter å trene.

Har jo pumpa jern sjøl 4-5 dager i uka og veide 72-75 kg. fordelt på 170 cm. Nå er jeg lykkelig for å ha kommet meg ned i 105 kg. etter å hatt normalvekt på 115-116 kg. når jeg var i Norge. Reduserte litt i India, men gikk opp igjen i Norge.

Men når det er sagt så er vel kroppshysteriet i Norge gått for langt. OK å holde seg i form, men det finnes grenser.

Roar

Lenke til kommentar

Jf sammenligningen med motivet på mitt bilde og Roar Kneppen, så er det vel nærliggende å sammenligne denne karen med deg ?? - ikke vet jeg.

Rent bortsett fra det er dette et artig og fortellende bilde, sansen for å fange opp situasjoner som har i fullt monn.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-) Ante meg at dette ville få en del klikk med den kroppen i åsynet. Tror det er rimelig skjevt fordelt mellom kjønnene.....fikk vel noen til og slå opp øya på morrakvisten, uten og nevne navn...

@ Ragnar, så er det urettferdig overfor mannen på plakaten og kjøre en sammenligning. Min sixpack er plassert betydelig lavere på legemet.....men takk skal du ha:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...