Gjest member-296438 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 En regnværsdag 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hehe, sikkert synd på ham ja.. Jeg liker disse bildene dine som har mange flater og elementer. Utrulig at du fikk plassert teksten akkurat oppå paraplyen også da! Godt gjort...eller flaks.. Likte dette godt...ikke baaare på grunn av typen.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvorvidt hun er så lykkelig som teksten over paraplyen kanskje skal ymte om tier denne historien om. Skulle likt å se hva som skjer med den - nåja. sixpack er det vel ikke, den dagen han slutter å trene. Har jo pumpa jern sjøl 4-5 dager i uka og veide 72-75 kg. fordelt på 170 cm. Nå er jeg lykkelig for å ha kommet meg ned i 105 kg. etter å hatt normalvekt på 115-116 kg. når jeg var i Norge. Reduserte litt i India, men gikk opp igjen i Norge. Men når det er sagt så er vel kroppshysteriet i Norge gått for langt. OK å holde seg i form, men det finnes grenser. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 He, he, kanskje hun har "lykken" med seg, og slippes inn... Godt sett! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jf sammenligningen med motivet på mitt bilde og Roar Kneppen, så er det vel nærliggende å sammenligne denne karen med deg ?? - ikke vet jeg. Rent bortsett fra det er dette et artig og fortellende bilde, sansen for å fange opp situasjoner som har i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 En flott tredeling her. Teksten helt perfekt plassert. Det helt lyse feltet under paraplyen gir et flott rom for silhuetten til dama. Ja, du har noe her. mvh ibn. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Takker for kommentarer:-) Ante meg at dette ville få en del klikk med den kroppen i åsynet. Tror det er rimelig skjevt fordelt mellom kjønnene.....fikk vel noen til og slå opp øya på morrakvisten, uten og nevne navn... @ Ragnar, så er det urettferdig overfor mannen på plakaten og kjøre en sammenligning. Min sixpack er plassert betydelig lavere på legemet.....men takk skal du ha:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Lekkert bilde og godt observert!! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Lekkert bilde og godt observert!! Takker Tove:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg