Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Kjærlighet på piren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Sweet:-)) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Sweet:-)) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Delikat! Farger "av en annen verden", også.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Delikat! Farger "av en annen verden", også.. NYDELIG Helene!! Tusen takk begge to. Det ble ikke vel pastell-aktig? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 God komposisjon og nydelige farger. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Tja, hvem vet - kanskje blir det kjærlighet på pinne senere? Fint komponert utsnitt i godt lys med ditto skarphet som henter farger og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Helt supert og etterbehandling som passer motivet (synes jeg). 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Tja, hvem vet - kanskje blir det kjærlighet på pinne senere? Fint komponert utsnitt i godt lys med ditto skarphet som henter farger og detaljer. Roar Det er det nok bare to som vet.. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 God komposisjon og nydelige farger. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, det ble litt knapt borte med stolpen på høyre side kanskje. Men måtte smi mens jernet var varmt, da blir det som det blir.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Helt supert og etterbehandling som passer motivet (synes jeg). Så kjekt at du likte det Fredrik! Jeg har leika meg på Snapseed igjen. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Meget idyllisk fortelling. Bortsett fra de på vei ut av bildet til høyre, virker det helt uforstyrret, noe som sikkert ikke er like selvfølgelig på Cuba, som her i Norden. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Meget idyllisk fortelling. Bortsett fra de på vei ut av bildet til høyre, virker det helt uforstyrret, noe som sikkert ikke er like selvfølgelig på Cuba, som her i Norden. De var fryktelig søte der de satt i sin egen verden Dette bildet er tatt i en by som heter Cienfuegos, den er langt mer søvnig enn Havana. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Her har du herjet litt med bildet. Resultatet synes jeg ble bra med duse farger, god skarphet og en fin beskjæring. Fine speilinger i vannet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Her har du herjet litt med bildet. Resultatet synes jeg ble bra med duse farger, god skarphet og en fin beskjæring. Fine speilinger i vannet Mvh Torbjørn Ja da, her har jeg leika meg med Snapseed. Ble det litt too much? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hva annet kan man si en Romantisk : ) Likte godt fargene og omgivelsene også . mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Flott bilde ,flotte farger som fremhever ung kjærlighet. Flott komponert og med fine speilinger i sjøen. Det eneste er de to lyktestolpene , de skulle hatt mer luft rundt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Hva annet kan man si en Romantisk : ) Likte godt fargene og omgivelsene også . mvh Ibn Flott bilde ,flotte farger som fremhever ung kjærlighet. Flott komponert og med fine speilinger i sjøen. Det eneste er de to lyktestolpene , de skulle hatt mer luft rundt . Mvh Alec tusen takk for koselige kommentarer i dag også! :)Det er veldig hyggelig Og jeg er helt enig med deg Alec, det er for lite luft rundt stolpene. Jeg vurderte å kutte den ene, kutte mellom benkene, men det ble forkastet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Utrolig romantisk! Nydelige farger og pittoreske omgivelser. Bravo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg