Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Rød... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Vakkert Alec! Jeg har også sånne i hagen, de er fine! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Her går jeg for V2 der jeg kunne tenkt meg ytterligere sløring av bakgrunnen og kanskje dempa lyset, økt kontrasten og skjerpet litt på selve blomsten for å se om mer tegning kom. Men så har jeg det jo med å være litt mer kravstor på andres bilder enn på egne. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Et fint preg med denne "sløringen"... Nellik? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Jeg sliter med å fram den helt rette rødfargen på slike blomster, men det greier du med glans her ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Støvbærernes topper fremstår som blomsten to vakre øyner. Et flott opptak, mvh Ingvald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , smort1 , Ragnar og Ingvald ! Kunne ha brukt en større blender og fått ytterligere sløring . Men da hadde dybdeskarpheten på blomsten blitt enda mindre , den ar allerede i minste laget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , smort1 , Ragnar og Ingvald ! Kunne ha brukt en større blender og fått ytterligere sløring . Men da hadde dybdeskarpheten på blomsten blitt enda mindre , den ar allerede i minste laget. Mvh Alec Box blur i Photoshop ordner slikt for deg hvis du isolerer ut blomsten først med f. eks. et av lassoverktøyene eller kanskje Magic wand (tryllestaven). Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , smort1 , Ragnar og Ingvald ! Kunne ha brukt en større blender og fått ytterligere sløring . Men da hadde dybdeskarpheten på blomsten blitt enda mindre , den ar allerede i minste laget. Mvh Alec Box blur i Photoshop ordner slikt for deg hvis du isolerer ut blomsten først med f. eks. et av lassoverktøyene eller kanskje Magic wand (tryllestaven). Roar Hei Roar ! Takker for tipset , men jeg fortsatt ikke Photoshop. Har en funksjon som minner om denne i "redigerings" programmet til Windows men i dette tilfellet fikk jeg ikke god nok effekt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg