martinspurs Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Hei. Har noen av dere erfaringer med å bestille klær fra http://www.sykkelbekledning.com/ Er det "fake" varer og dårlig kvalitet eller noe å anbefale? Mvh Martin Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Siden det ikke er en lovlig butikk etter norske regler hadde jeg holdt meg unna. Det er krav om at nettsiden skal ha kontakt info og foretaksnummer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Siden det ikke er en lovlig butikk etter norske regler hadde jeg holdt meg unna. Det er krav om at nettsiden skal ha kontakt info og foretaksnummer. En butikk som har dåttkom websidene i Kina og som har Kinesiske eiere, trenger strengt talt ikke å forholde seg til Norsk lov. Ville ikke brukt klær til proteam på meg når jeg sykler, sidenman skal repektere trøyene... Endret 13. august 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 Ville ikke brukt klær til proteam på meg når jeg sykler, sidenman skal repektere trøyene... Ref. velominati-regel nr. 17: lagtøy er kun for lagets ryttere. Det er få ting som er mer latterlig enn halvfeite 40-50 årige menn som sykler i lagtøy, eks. Sky, Astana, Katusja osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå