Brulejus Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Etter at jeg oppgraderte til Windows 10 våkner PCen opp fra hvilemodus hver dag klokken 12 (nøyaktig). Jeg har søkt litt på nettet og prøvd å deaktivere de komponentene som har lov til å vekke PCen (optisk mus, nettverkskort etc) uten hell. Noen andre tips her? Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 sjekk schedule task(planlagte oppgaver) 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 Trolig oppdateringer som gjør dette. 1 Lenke til kommentar
SanderIT Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 Gå inn på BIOS (f10) ved oppstart og naviger til advanced, der skal de være noe som heter BIOS schedule, om alle er enabled skrur du de bare av og det skal være fikset. 1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 15. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2015 Prøvde litt forskjellig av det dere anbefalte, men var skrudde seg fremdeles på. Nå tror jeg kanskje at jeg har funnet synderen. Det var en gammel harddisk jeg hadde koblet til en USB-inngang. Dro den ut i går kveld, og da jeg kom hjem nå var PCen fremdeles i hvilemodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå