Gå til innhold

Illuminati Δ Kom med skjulte beskjeder som du har funnet!


Anbefalte innlegg

Internasjonalt oppgjør. 

Δ

 

Sweden vs. Denmark.

 

Swe vs Den.

Manglende bokstaver: den-mark.

 

Poland vs. Andorra

 

Pol vs And.

Manglende bokstaver: and-orra.

 

Bhutan vs. Tanzania

 

Bhu vs. Tan.

Manglende bokstaver: tan-zania.

 

Cyprus vs. Russia

 

Cyp vs. Rus

Manglende bokstaver rus-sia

 

Illuminati

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han til venstre i det bildet der er faktisk Djevelen. Legg merke til den venstre pekefinger til Lucifer som viser gutten veien til helvete.

 

Ser du til høyre for gutten så ser du skyggen av gud. Gud lurker alltid i nærheten i håp på å trekke uskyldige ned til himmelriket i en evighet med jesus sin hellige ånd inne i deg, noen katolske prester gir nå og da en forsmak på det som venter i evigheten via sine altergutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er det innlysende at man trenger å stille spørsmål ved at det lages programmer med barn og romvesener i hovedrollene. Tv-showet Alf som jeg lo mye av som ungdom, er faktisk av samme typen. Bare at romvesenet Alf der ser veldig koselig ut.

 

alf23a.jpg

 

En mellomting mellom et villsvin og en bjørn, kanskje?

Lenke til kommentar

Hvordan barne-TV med sine rare dyr og teddybjørner skal være en del av noe som helst større enn akkurat hva det er, må sies å være i beste fall søkt, i verste fall psykotisk å gå rundt å tro.

 

Om det eneste som er innafor er teateroppsett av evangeliene eller den slags, det er DA vi har ett problem. Religiøs hjernevask av barn skal vi ikke ta så lett på, alle ser jo hvor virkelighetsfjern man blir av den slags indoktrinering i barneårene. Ikke bare det men barne-TV hadde mistet sin appell overfor sine seere leeenge før noen hadde rukket å si Amen. 

 

Alt som ikke gjenspeiler religionshistorie og dens moral er ikke ment å være ondskap. Tror du det må du gå i deg selv for sånn fungerer ikke verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes vitnesbyrd om at å stå opp på feil fot så blir du bortført av aliens.

 

Det hjelpre ikke.

 

Det er like fullt psykotisk, det tilhører vitnesbyrd fra mentalpasienter, folk som sliter med psykiske lideleser.

 

Jeg lurer på om du ville snakket til meg på samme måte ansikt til ansikt som du gjør her på internett. Ville du sagt de samme tingene?

Lenke til kommentar

Vel.. det ville vært visse problemer med det, siden man lett kunne blitt baksnakket for å si slike ting. Men mener du at hele tv-kanalen Emmanuel TV er psykotisk?

 

På en annen side står det at man bør tenke litt over saken før man begynner en virksomhet som demonutdriver. Det kan fort bli en ensom tilværelse... Og det kan også være problemer med "slow learners" som kommer tilbake gang etter gang.

Lenke til kommentar

Baksnakket?

 

Emmanuel TV, er det noe av den ekstremestiske kristne propagandaen du ser på?

 

Det er over 7'000'000'000 mennesker på jorda. Deg gir en god del gale, psykotiske mennesker. Noen av disse søker sammen. Den du nevner er ny for meg, men ja jeg har hørt om mange psykotiske tv-kanaler, for eksempel i Nord Korea og hos andre ekstremister.

 

Jeg hadde aldri turt å si slike løgner til andre voksne mennesker, fordi jeg ville fremstått som en lettlurt fjols.

 

Edit: Googler Emmanuel TV, og ja, dette var den forventede propagandaen jeg regnet med. En TV kanal som har som agenda å spre sin "virkelighet", uavhengig av hvordan virkeligheten faktisk er.

 

Tror du Emmanuel vil gi deg en ærlig vinkling av virkeligheten, eller tror du de vil tilpasse perspektivet til å passe sin ideologi?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Man finner en god del info om temaet ved søk på mnemonic sigil. Det er ikke tilfeldig at denne teknikken benyttes verden over.

 

Noe tonet ned i den nye grafikken kontra den den gamle, NRK byttet nylig grafikk.

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen

Ikke bare i vignetten, også i overgangen mellom innslag.

 

Trenger ikke lenger tilbake enn til begynnelsen av juni for å se den gamle grafikken hvor det er særdeles synlig.

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen-21/NNFA21060115/01-06-2015#

 

Mind control i hver bidige kanal, steng av skiten.

 

 

 

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...