Gå til innhold

Illuminati Δ Kom med skjulte beskjeder som du har funnet!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

 

 

 

Jeg sliter alvorlig med baksiden av underdelen ..

 

 

På hvilken måte? :p

Vet ikke, leste litt sånn halvslapt gjennom posten, og plutselig spratt altså den setningen på en, uskyldige kyske buddhisten ..., om jeg får nevne det i farten ..

Jeg er en jævel til å visualisere, men klarte ikke få frem ett bilde av denne "baksiden av underdelen" ..!? Kanskje jeg begynner å brygge på noe skummelt

 

Haha, ja det er mulig det :p

 

Men jeg snakket om underdelen på en bikini aka. trusa. På forsiden har man som regel en trekant for å dekke det nødvendige, og på baksiden over stumpen så hender det også at det er en tilsvarende trekant dog ikke like stor. Ikke noe å ta seriøst da jeg og Mr D bare har det litt gøy.

Ja, jeg vet jo det, som igjen betyr at det gjør ikke saken bedre å nevne det .. ;) "underbukse koan" ..

 

bakside speiler bakside, ingen andre steder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Ja, jeg vet jo det, som igjen betyr at det gjør ikke saken bedre å nevne det .. ;) "underbukse koan" ..

bakside speiler bakside, ingen andre steder

 

 

You lost me.. :huh:

Ja, der ser du .. skummelt!

Lenke til kommentar

Det kan også være at situasjonen er verre enn hva du tror, spesielt når det gjelder åndelig påvirkning over internett.

Nevnte Louvre-pyramide ligner dessuten mye på coveret til Pink Floyd, der det er en pyramide med et lys gjennom, i alle regnbuens farger. Heter det prisme? Louvre-pyramiden har visst samme lyseffekter.

Så nå bestiller dere vel billetter dit alle sammen, siden jeg har reklamert så iherdig for pyramiden. Huff...

Lenke til kommentar

Det kan også være at situasjonen er verre enn hva du tror, spesielt når det gjelder åndelig påvirkning over internett.

Nevnte Louvre-pyramide ligner dessuten mye på coveret til Pink Floyd, der det er en pyramide med et lys gjennom, i alle regnbuens farger. Heter det prisme? Louvre-pyramiden har visst samme lyseffekter.

Så nå bestiller dere vel billetter dit alle sammen, siden jeg har reklamert så iherdig for pyramiden. Huff...

 

Gå å les en faktabok om hva ett prisme er og kan gjøre du, også glemmer du alt dette andre her nå.

 

Og linken i signaturen din er jo rene festen for faen ..

 

Snakk om null sikt til snørr og bart skillet

 

Med tanke på den veldig vanskelige signaturlinken..grøss..., får jeg være så freidig å si at hodeløse bibeltro religiøse som utrolig nok er pro drap og svartmaling av andre religioner og religiøse setter seg på forundelig vis i førersetet og hjelper veien videre til akkurat dem de prøver å forpeste? 

 

Selvinnsikt er noe forbanna dritt tydeligvis, siden det skal ikke være mulig å ikke se at du ikke bare er en del av problemet du prøver å belyse, du skaper det parallelt sammen med dem du elsker å hate.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er nokså fundamentalist hva angår folk som påstår de følger den rette læren, og hvis ikke læren du følger også gjør deg til ett helt fredelig levende vesen, er det enten en misforståelse hos den troende eller feil lære. Og for de som lurer, det prinsippet gjelder også "buddhister"

Lenke til kommentar

Det kan også være at situasjonen er verre enn hva du tror, spesielt når det gjelder åndelig påvirkning over internett.

Nevnte Louvre-pyramide ligner dessuten mye på coveret til Pink Floyd, der det er en pyramide med et lys gjennom, i alle regnbuens farger. Heter det prisme? Louvre-pyramiden har visst samme lyseffekter.

Så nå bestiller dere vel billetter dit alle sammen, siden jeg har reklamert så iherdig for pyramiden. Huff...

 

Er du sponset av Dan Brown?

 

De som reiser til Louvre er nok ikke der med utgangspunkt i pyramiden som hovedattraksjon (uten at jeg skal lese andres tanker). Men det blir litt samme logikk som at jeg kjøper en bok for å kun se på forsidebildet og på bakgrunn av det bildet danne en konspirasjonsteori for hva denne boken esoterisk handler om.

Lenke til kommentar

Jeg er nokså fundamentalist hva angår folk som påstår de følger den rette læren, og hvis ikke læren du følger også gjør deg til ett helt fredelig levende vesen, er det enten en misforståelse hos den troende eller feil lære. Og for de som lurer, det prinsippet gjelder også "buddhister"

 

Ja da må det jo være helt greit om du ikke har en bakenforliggende agenda om å ta over alle andres meninger (eller snike inn sine ubekreftede), slik som en bibeltro eller en utagerende prest/predikant/mullah/shamann/sharlatan.. Men den biten der tar som regel Abrahams religioner seg av ganske alene.

 

Måtte bare kommentere den kommenten du hadde til linken hans/hennes over fordi det er så stygt med en slik agenda når man selv skal fremstilles som en engel. På de vingene er det så mye blod og skitt etterhvert at flyvedyktigheten minner om en elefants.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Utenfor Louvre i Paris har de nå fått en glasspyramide. Det sies at alle besøkende må passere gjennom glasspyramiden, hvor de blir automatisk innviet til djevelen.

Det er morsomt å lese hva du skriver, for det er så åpenbart at du ikke har peiling på hva du snakker om. Hvis du hadde visst noe som helst om "innvielse til djevelen" så hadde du aldri nevnt louvre, pyramider eller noe annet tull.

 

For de som er interessert i å bli innviet til djevelen så vil jeg ikke anbefale å høre på dette fantasifulle tullet her, ta isteden kontakt med meg så skal jeg hjelpe.

Lenke til kommentar

Det kan vi ta privat, men å gå inn i louvre eller noen annen pyramide hjelper ingenting. Louvre har millioner av kristne besøkende hvert år uten at noen av dem på noen som helst måte blir innviet til noen djevel.

 

Jeg forstår ikke hvordan du kan få deg til å servere slike åpenbare løgner til voksne mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...