Gå til innhold

Illuminati Δ Kom med skjulte beskjeder som du har funnet!


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvem det er snakk om en gang, jeg reagerte bare på at bøkene i seg selv ble dratt opp som bevis for hva en forfatter personlig står for, og sa at det finnes skjønnlitterære tekster i tillegg til sakprosa. Og hva så om denne damen er en i en lang rekke med særinger som tror på noe sært?

 

Edit: skrivefeil.

Endret av El-Ateisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen norske ting:

I Ylvis-videoen Pressure (Put the right amount of pressure on it) er det en fyr som gjør Pyramidetegnet med begge hender. (Oppdaget ikke dette selv, men leste det i en kommentar.)

I "What does the fox say" har de et lyshjul, som er et typisk virkemiddel.

I barneboka om The Fox bruker de en del tegninger fra det gamle Egypt (Ancient mystery).

 

Gamle Egypt eller Ancient Egypt er en favoritt for dem, som man også ser i videoene til Katy Perry.

I musicalen Which Witch? (den begynner å bli gammel nå), er det en del tilbedelse av djevelen, som kan være lagt inn der fordi artistene liker å tilbe djevelen.

I en del norsk nasjonalromantisk litteratur, er det med underjordiske vesener, som "den grønnkledde", Dovregubben, alveland, o.l.

Først nylig har jeg innsett at komposisjonen "I Dovregubbens hall" handler om å bli fanget av de underjordiske inne i fjellet, eller bergtatt. Dette kan man jo også se når det gjelder de såkalte Blånissene (barne-tv).

 

Dette med Stonehenge vil jeg også notere under "gamle mysterier". Stonehenge var en helligdom for de gamle druidene. Av typen trollmannen Merlin. I facebookspillet Candy Crush Soda Saga, kommer det etter hvert en som ser ut som trollmannen Merlin, og sier til spilleren: "Du har kommet langt, men du har enda mye å lære".

Hoho du har virkelig samlet opp mye rart.

 

Gikk det nylig opp for deg at dovre(fjell)gubbens(trollet) hall(hule) handler om troll i fjellet? La meg overraske deg ytteligere, Løvenes Konge handler om løver, hvorav en av dem er konge.

 

Kan også legge til at det er tonnevis av skjult kristensymbolikk i musikk og videoer til artister som 50 cent, katey perry, eminem, britney spears osv. Dette er artister som i det underbevisste promoterer jesus, og som man bør være oppmerksom på.

 

Stonehenge ger mye eldre enn druidene, men det kan hende du har rett i at Stonehenge også var hellig for druidene, men ikke i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Virkelig? Det er folk som står fram for å fortelle om Illuminati, og de forteller at de er luciferians. Dvs at de har Lucifer som sin Gud. Og det er nøyaktig hva Margit Sandemo er også, en luciferianer. (Lucifer opptrer i en bok i karakteren "Marcel", der han etterhvert gifter seg med Saga av Isfolket. [=Sagaen om Isfolket?]. Det kommer klarere og klarere fram at han er Lucifer, og til slutt viser han seg fram for Saga som en høy og svart engel).

 

Margit Sandemo er vel den personen som uttrykket "sekulær bestemor" passer minst på..

Bullshiiit. Illuminati er kristne.

 

Hvis du hørt eller sett en eneste luciferianer, så ville du visst at de hater frimurere, illuminati, bildeberg osv. Illuminati er kristne, de elsker kristendommen.

 

Margit Sandemo er per definisjon ikke luciferianer.

Lenke til kommentar

Enhver må forstå at hun mener det hun holder på med er veldig viktig.

So what?

 

Du mener vel at det du holder på med, som å klassifisere mennesker som skriver fantasy for luciferianere (haha), men i virkeligheten er det totalt uviktig. Kanskje viktig for deg, men ikke for andre. Totalt uviktig. Tenk litt på det.

Lenke til kommentar

Alle biler er infiltrert av illuminati: De har en bortgjemt varsel-trekant.

 

Mange av trafikkskiltene er trekantet. Er de da satt opp av illuminati for å lure oss?

 

Alle damer med naturlig hårvekst har trekant så de er vel også fortapt.

 

Bikiniprodusentene må være overtatt av illuminati fordi alle plaggene ser ut til å være basert på trekanter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg sliter alvorlig med baksiden av underdelen ..

 

 

På hvilken måte? :p

Vet ikke, leste litt sånn halvslapt gjennom posten, og plutselig spratt altså den setningen på en, uskyldige kyske buddhisten ..., om jeg får nevne det i farten ..

Jeg er en jævel til å visualisere, men klarte ikke få frem ett bilde av denne "baksiden av underdelen" ..!? Kanskje jeg begynner å brygge på noe skummelt

Lenke til kommentar

 

 

Jeg sliter alvorlig med baksiden av underdelen ..

 

På hvilken måte? :p

Vet ikke, leste litt sånn halvslapt gjennom posten, og plutselig spratt altså den setningen på en, uskyldige kyske buddhisten ..., om jeg får nevne det i farten ..

Jeg er en jævel til å visualisere, men klarte ikke få frem ett bilde av denne "baksiden av underdelen" ..!? Kanskje jeg begynner å brygge på noe skummelt

 

 

Haha, ja det er mulig det :p

 

Men jeg snakket om underdelen på en bikini aka. trusa. På forsiden har man som regel en trekant for å dekke det nødvendige, og på baksiden over stumpen så hender det også at det er en tilsvarende trekant dog ikke like stor. Ikke noe å ta seriøst da jeg og Mr D bare har det litt gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...