Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Helskjegg på ei bikkje - er det så rart da ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Og denne heter Kneppen......:-) Med andre ord, en staselig skjeggete kar med godt lynne. Fin fangst og et forundrende blikk fra voffsen, av en eller annen grunn..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Flott portrettert schnauser , detaljert og med fint naturlig lys og fargepalett. En fin hund med et våkent og nysgjerrig blikk. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Nei, ikke når det er en snauser som dette ser ut til å være. Men for all del jeg kan ta fel. Artig oppsyn på'n - og god øyekontakt med fotografen. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Og denne heter Kneppen......:-) Med andre ord, en staselig skjeggete kar med godt lynne. Fin fangst og et forundrende blikk fra voffsen, av en eller annen grunn..... Jasså, har jeg bjeffa for mye under bildene dine nå??? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Og denne heter Kneppen......:-) Med andre ord, en staselig skjeggete kar med godt lynne. Fin fangst og et forundrende blikk fra voffsen, av en eller annen grunn..... Fnis! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Fint knipsa av denne skjønne skapningen! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Og denne heter Kneppen......:-) Med andre ord, en staselig skjeggete kar med godt lynne. Fin fangst og et forundrende blikk fra voffsen, av en eller annen grunn..... Jasså, har jeg bjeffa for mye under bildene dine nå??? Roar Neida, bare trofast passet på oss og kommet med litt spillopper som vi kan smile av:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Og denne heter Kneppen......:-) Med andre ord, en staselig skjeggete kar med godt lynne. Fin fangst og et forundrende blikk fra voffsen, av en eller annen grunn..... Assosiasjonen er jo der, et vesen med årvåkent blikk, som gransker deg og ikke lar noen detaljer gå forbi. Når det gjelder det forundrede blikk, så er vel ikke det så rart når får se meg ?? Takk for din gode kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Flott portrettert schnauser , detaljert og med fint naturlig lys og fargepalett. En fin hund med et våkent og nysgjerrig blikk. Mvh Alec Joda, denne var fotogen, iallfall de sekundene den hadde dette granskende blikket. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Nei, ikke når det er en snauser som dette ser ut til å være. Men for all del jeg kan ta fel. Artig oppsyn på'n - og god øyekontakt med fotografen. Roar Takk for kommentaren din Roar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Fint knipsa av denne skjønne skapningen! Takker. Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Et stødig hundeportrett. Hunden virker å være en stødig venn og helper for sin herre. Mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Et stødig hundeportrett. Hunden virker å være en stødig venn og helper for sin herre. Mvh ibn Hei Ingvald, dette er en hund som bare dukket opp, og det var oppsynet på den som vekket min oppmerksomhet, men som du skriver så ser den ut til å være et godslig eksemplar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg