Chieftec Matrix Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvordan skal eg gå fram når eg skal overklokke? Skal eg begynne med og øke allt litt og sjekk temperaturen? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeje... 1. Trøkk *del* når du starte opp. 2. Gå tel en meny som heite Pc-health eller nokka sont... dær skal du se ka tempen e på... 3. Gå tilbake og finn en meny som heite extra furtures, advanced setup eller nokka.. 4. så skal du finne nokka som heite FSb bus.. den står sekkert på 133 eller 166.. den ska du stille på.. men hhusk tempe og ikke meir enn et par steg i gangen.. ( det kan være lurt å sette ned multipilieren et par hakk.. EKS: 19x ) 5. Da er det bære å stille fsb helt til det ikke går mere.. ( men husk tempen ) I mitt eksempel stå det 19x*133 @ 17x*141 Happy klokking... Bære si i fra hvis det er ting som mangler.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 I mitt eksempel stå det 19x*133 @ 17x*141 Happy klokking... Bære si i fra hvis det er ting som mangler.. Fantastisk overklokk! Du har klart å klokke ned 100 MHz! Uten temp. problemer tilogmed. Er ikke det fantastisk? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det mest fantastiske er vel at multiplieren er forandret....på en p4 cpu... han har vel en sånn en som veeeeeldig få har da... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det mest fantastiske er vel at multiplieren er forandret....på en p4 cpu... han har vel en sånn en som veeeeeldig få har da... Du mener en ES? Glem det! Tror neppe han har klart å få tak i en slik en... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det mest fantastiske er vel at multiplieren er forandret....på en p4 cpu... han har vel en sånn en som veeeeeldig få har da... Du mener en ES? Glem det! Tror neppe han har klart å få tak i en slik en... da faker han da...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå