Gå til innhold

[Løst] Trenger en Photoshop og illustrator pakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en billig pakke som inneholder disse to programmene?

Hva er billig....

Prisene står på adobe.no

Photoshop og illustrator hører til to forskjellige  "grupper" hos Adobe så enten må du kjøpe/abonnere på de to seperate programmene eller så kan du anskaffe hele "Adobe-samlingen". Dette koster som abonnement kr 475 i måneden. Adobe opererer nå i hovedsak med abonnement for mye av softwaren.

en pakke med photoshop og lightroom koster kr 78,75 i måneden. Illustrator kr 188,75 i måneden.

Det er både fordeler og bakdeler med abonnement, men for meg så er det egentlig bare fordeler (ja har da bare PS/LR-pakken). Jeg slipper å betale mange tusenlapper som PS kostet før og jeg har alltid oppdatert software-

Men noen pakke til en rimelig penge som inneholder de to programmene du etterlyser tviler jeg på om det eksisterer.

PS for studenter så finnes det brukbare priser

Endret av polljen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes det en billig pakke som inneholder disse to programmene?

Hva er billig....

Prisene står på adobe.no

Photoshop og illustrator hører til to forskjellige  "grupper" hos Adobe så enten må du kjøpe/abonnere på de to seperate programmene eller så kan du anskaffe hele "Adobe-samlingen". Dette koster som abonnement kr 475 i måneden. Adobe opererer nå i hovedsak med abonnement for mye av softwaren.

en pakke med photoshop og lightroom koster kr 78,75 i måneden. Illustrator kr 188,75 i måneden.

Det er både fordeler og bakdeler med abonnement, men for meg så er det egentlig bare fordeler (ja har da bare PS/LR-pakken). Jeg slipper å betale mange tusenlapper som PS kostet før og jeg har alltid oppdatert software-

Men noen pakke til en rimelig penge som inneholder de to programmene du etterlyser tviler jeg på om det eksisterer.

PS for studenter så finnes det brukbare priser

Takk for kjempe bra svar! Det ser ut til at jeg må abonnere. Jeg er student, så prisen blir ikke så gal. Da har jeg fått svar på de spørsmålene jeg hadde, så takk igjen!

Lenke til kommentar

Er det studie der PS og illustrator er en del av den obligatoriske undervisningen?

For hvis ikke så minner jeg på at det finnes gratis alternativer til begge disse programmene. For Photoshop eksisterer Gimp som et gratis alternativ og for Illustrator så eksisterer Inkscape.

Jepp, det er det! Men takk for tipset!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...