Gå til innhold

[Løst] Headset med BRA mikrofon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg bruker idag et sennheiser momentum headset til gaming. Den har en mic på ledningen(slik som mobilheadset har) og den tar opp ALL lyd rundt meg, slik at det blir veldig plagsomt for andre på TS.

Jeg har satt mic-senisitiviteten til -50db( laveste mulig) men folk hører fortsatt lyder jeg bare såvidt hører selv. oppvaskmaskin, akvariumspumpe osv. 

Ser derfor etter et nytt headset, men VELDIG god støydemping på mikrofonen. 

Pris burde ligge på rundt 1000kr, men helst mindre. HJELP MEG OG VELGE :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset! bestemte meg først for å kjøpe en egen mikrofon, men etter litt lesing om det, fant jeg ut at det vil være mye mer bakgrunns-støy med en egen mic, så jeg gikk for en modmic.

Har et ganske bråkete tastatur, så at mic´n er nærmere munnen min enn den er tastaturet vil nok bare være godt for de jeg snakker til, hehe.

Må si jeg er litt spent på hvordan dette limet kommer til å holde da.

Lenke til kommentar

Limer holder veldig bra,med må bare sitte å presse det sammen 1 minutt ellerno i starten, så lar du den være litt for å tørke litt, hvis ikke så detter den lett av :)

Har fått testet det noen dager nå, og nå si jeg er meget fornøyd. Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Limer holder veldig bra,med må bare sitte å presse det sammen 1 minutt ellerno i starten, så lar du den være litt for å tørke litt, hvis ikke så detter den lett av :)

Har fått testet det noen dager nå, og nå si jeg er meget fornøyd. Takk for tipset! :)
Godt å høre du ble fornøyd :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...