RonaldDreagen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Litt spesiell trådtittel, men det som skjedde var at på jobb så limte jeg inn noe tekst jeg trodde jeg hadde kopiert. Endte opp med å lime inn teksten til en kollega av meg som hadde skrevet denne teksten i en mail og limt inn dette på Skype til sjefen. Er dette mulig i det hele tatt? Alle PC'ene er jo på samme nettverk, men allikevel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Nei, det er ikke mulig uten videre, enten har du kopiert noe annet enn du trodde eller så har dere noe programvare på pc'n som gjør det mulig. Lenke til kommentar
RonaldDreagen Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Det skjedde plutselig, er ikke noe vi to har gjort selv. Kan dette bety at PC'ene blir overvåket på en måte? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Umulig å si, men kan være. Men vet at det ikke skjer sånn uten videre, det du kopierer kan ikke uten videre komme over på en annen maskin. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Bruker dere teamviewer eller tilsvarende skjermdelingsprogramvare til noe? Dem kan gjøre en del rart med clipboard om man er flere pålogget samme sesjon...Virker som det kopieres til/fra tilkoblet maskin, og siden det er èn felles sesjon på maskinen man kobler til kan clipboard smitte mellom klientene. Kanskje litt søkt, men har opplevd det samme en gang ved bruk av nevnte produkt. Lenke til kommentar
RonaldDreagen Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Bruker dere teamviewer eller tilsvarende skjermdelingsprogramvare til noe? Dem kan gjøre en del rart med clipboard om man er flere pålogget samme sesjon...Virker som det kopieres til/fra tilkoblet maskin, og siden det er èn felles sesjon på maskinen man kobler til kan clipboard smitte mellom klientene. Kanskje litt søkt, men har opplevd det samme en gang ved bruk av nevnte produkt. Teamviewer er på alle maskinene men ikke aktiv når det skjedde. Vi bruker også et annet lignende program som er aktiv hele tiden, men det fjernstyrer maskiner i andre byer. Er sikkert pga dette det har skjedd da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Når du kopierer noe privat og limer inn, bør du kopiere noe annet etterpå slik at ikke andre kan lime det inn senere. Bare kopier en bokstav etter at du er ferdig med denteksten du egentlig ville ha. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Dette andre programmet høres ut som det kan være en forklaring ja, ikke kopier noe du ikke vil andre skal se er mitt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå