Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Grader av blå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Ser forresten at Exif dataene kommer opp automatisk nå, hurra! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Og hvordan forklarte du det da....på norsk:-) Fin gatefangst dette. Litt moro med disse blåfargene. Fenger visst folk over hele verden, og da særlig på plasser som har tilknytning til havet. Barndomshjemmet til min mor, på øya Skrova i Lofoten, hadde bortimot den samme lyse blå fargen som er på muren her:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Og hvordan forklarte du det da....på norsk:-) Fin gatefangst dette. Litt moro med disse blåfargene. Fenger visst folk over hele verden, og da særlig på plasser som har tilknytning til havet. Barndomshjemmet til min mor, på øya Skrova i Lofoten, hadde bortimot den samme lyse blå fargen som er på muren her:-) Jeg sa vel noe sånt: "colore blue" og veivet med hendene Ho smilte og var like glad. Artig med fargene på Cuba, mye blått,turkis,rosa og gult. Det er en måte å gi farge til hverdagen, det og musikk. Veldig mye musikk rundt omkring også,levende musikk altså. Jeg tror du hadde likt et besøk på Cuba. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Skriver du ut dette, går du tom for blått blekk Artig med alle blåvalørene. Kan være at det er en som jobber på et skipsverft og har forsynt hele nabolaget med maling mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Fint uttrykk i alt det blå, samtidig som det vises en ikke helt moderne bygningsmasse. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Skriver du ut dette, går du tom for blått blekk Artig med alle blåvalørene. Kan være at det er en som jobber på et skipsverft og har forsynt hele nabolaget med maling mvh Jan Hehe, det har du nok rett i Ofte så har fargevalg en naturlig årsak. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Fint uttrykk i alt det blå, samtidig som det vises en ikke helt moderne bygningsmasse. Vennlig hilsen Ragnar Det fantes vel moderne bygninger på Cuba også, men det var jaggu ikke mange. Det blir spennende å se hva som skjer med gamlebyen i Havana etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Flott bilde med blåtoner og fine detaljer. Melodien Rhapsody in Blue var det første jeg tenkte når jeg så bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 XX shades of blue! Fin dokumentasjon! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Nå vet jeg jo ikke om de feirer "Skeive dager" på Cuba? Men her er nok av skeive linjer så det ser litt rotete ut hvilket det vel også skal i "blåverket" mot blå blå himmel. Hva noen greier å få inn via den antenna får vel heller være en godt bevart hemmelighet. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Flott bilde med blåtoner og fine detaljer. Melodien Rhapsody in Blue var det første jeg tenkte når jeg så bildet. Mvh Alec XX shades of blue! Fin dokumentasjon! Nå vet jeg jo ikke om de feirer "Skeive dager" på Cuba? Men her er nok av skeive linjer så det ser litt rotete ut hvilket det vel også skal i "blåverket" mot blå blå himmel. Hva noen greier å få inn via den antenna får vel heller være en godt bevart hemmelighet. Roar Takk for fine kommentarer gutter! Det er fascinerende med disse blåfargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg