Gå til innhold

Grader av blå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Og hvordan forklarte du det da....på norsk:-)

Fin gatefangst dette. Litt moro med disse blåfargene. Fenger visst folk over hele verden, og da særlig på plasser som har tilknytning til havet.

Barndomshjemmet til min mor, på øya Skrova i Lofoten, hadde bortimot den samme lyse blå fargen som er på muren her:-)

Lenke til kommentar

Og hvordan forklarte du det da....på norsk:-)

Fin gatefangst dette. Litt moro med disse blåfargene. Fenger visst folk over hele verden, og da særlig på plasser som har tilknytning til havet.

Barndomshjemmet til min mor, på øya Skrova i Lofoten, hadde bortimot den samme lyse blå fargen som er på muren her:-)

Jeg sa vel noe sånt: "colore blue" og veivet med hendene :) Ho smilte og var like glad.

Artig med fargene på Cuba, mye blått,turkis,rosa og gult. Det er en måte å gi farge til hverdagen, det og musikk. Veldig mye musikk rundt omkring også,levende musikk altså. Jeg tror du hadde likt et besøk på Cuba.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med blåtoner og fine detaljer.

Melodien Rhapsody in Blue var det første jeg tenkte når jeg så bildet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde med blåtoner og fine detaljer.

Melodien Rhapsody in Blue var det første jeg tenkte når jeg så bildet.

Mvh

Alec

XX shades of blue! ;)

Fin dokumentasjon! :)

Nå vet jeg jo ikke om de feirer "Skeive dager" på Cuba?

Men her er nok av skeive linjer så det ser litt rotete ut hvilket det vel også skal i "blåverket" mot blå blå himmel.

Hva noen greier å få inn via den antenna får vel heller være en godt bevart hemmelighet.

Roar

:w00t: Takk for fine kommentarer gutter!  Det er fascinerende med disse blåfargene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...