ehu3 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kyr i arabesque Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Et fint bilde av kyr som kommer nysgjerrig mot fotografen. Har jo opplevd dette selv, og faktisk følt meg litt utrygg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
ehu3 Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Et fint bilde av kyr som kommer nysgjerrig mot fotografen. Har jo opplevd dette selv, og faktisk følt meg litt utrygg. Vennlig hilsen Ragnar Disse kyrne var spesielt vennlige. De kom bare for å hilse. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 her var'e mye biff gett. Umulig å si om det er melkekyr for det er ingen jur å se. Denne S-bølgen du nevner ser ikke jeg, men derimot en diagonal dannet av 4 kyr. Er man redd storfe bør man ikke reise til Goa i India der man kan risikere å støte på store flokker med okser - også på stranda. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Flotte kyr i et flott landskap. Fin komp, finefarger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg