andm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvordan blir jeg kvitt dem? (fullstendig!) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Firebird Eller så kan du jo kjøre Ad-aware - det burde fjerne det. swanky Lenke til kommentar
andm Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg vil fortsatt bruke Internet Ekplorer, og Ad-Aware greide ikke å fjerne reklamen... Hva annet kan jeg gjøre? Er det ingen måte å fjerne dette manuelt på ? Lenke til kommentar
entotre Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har du installert Messenger Plus! ? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bruk opera, _mye_ bedre Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Spybot S-D fjerner det meste. http://security.kolla.de Og til dere som anbefaler opera: Om han bare byttet nettleser, så ville disse toolbarene fremdeles vært der og stjålet systemressurser! Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Jeg tror kanskje jeg har greid og gått for kjapt igjennom MSG+-installasjonen, og desverre takket ja til det rekalmegreiene... Det kan hende. Hvordan fjerne det, men ikke MSG Plus da? Er det her reklamen kommer ifra? Jeg fjernet alle fremmedfilene Ad-Aware fant forresten... Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Vet noen hvordan jeg fjerner denne reklamen? Finnes det ingen manuell måte? Kan jeg ikke slette en fil f.eks.? Reklamen går til siden "lop.com"... Noen som vet hvordan å bli kvitt den??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå