Rolf Kristensen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kålsommerfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ikke av de mest fargerike og prangende sommerfugler, men bildet ditt er fylt med behagelige og ikke altfor sterke farger, noe som kler bildet godt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Vakkert bilde Rolf Likte den mørke bakgrunnen mot de vakre pastellene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Fin komp! Snedig med mørk bakgrunn! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ja, dette er kanskje en kålsommerfugl? Hva vet jeg? Jeg tippet sitronsommerfugl for den ser ofte ut som et kålblad med brune flekker på. Nå sjekket jeg på nettet og ser ikke særlig forskjell på de to nevnte så da får spørsmålet stå åpent eller stole på at du vet hva du snakker (skriver) om. Kvallitutten er det hvertfall ikke noe å si på selv om jeg nok ville valgt grå bakgrunn framfor sort for å skille - eller lagt på en avslutningslist for å unngå at bilde og bakgrunn flyter sammen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Enda et av din flotte macro-bilder. Helt topp dette! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Helt til sakens kjerne. Ingen forstyrrelser, kun insektet og blomsten, stilstudie. Flott! mvh Ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Mange hjertelige takk til dere alle for hyggelige kommentarer og nyttige tips om forbedringer. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg