Gå til innhold

På utkikk etter et rimelig android nettbrett ~10"

bo1e

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe et nytt nettbrett og la minste ungen overta ipaden jeg har nå. Jeg har ganske enkle behov. Helst rundt 10" i størrelse. Trenger ikke verdens beste oppløsning på skjermen, så lenge den er ok å se på. Ipaden jeg har nå har vel 1024x768 og jeg har ingen problemer med å se på den skjermen. Trenger ikke voldsomt med innebygget lagringsplass. 16GB eller 32GB er tilstrekkelig. Trenger ikke mobildata. Jeg har ingenting i mot å handle fra Kina. Har lyst å finne noe som ikke koster skjorten, siden jeg har ganske beskjedne behov.

Jeg har sett noen gode skussmål for dette nettbrettet:

http://www.aliexpress.com/store/product/Cube-Talk-9X-U65GT-MT8392-Octa-Core-2-0GHz-Tablet-PC-9-7-inch-3G-Phone/609719_1881742165.html

Men det er jo egentlig overkill med heftig oppløsning på skjermen og 3G, som jeg egentlig ikke har bruk for. Litt billigere panel og uten 3G, og litt lavere pris så hadde den vært perfekt :)

Noen som har noen innspill eller forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke noe annet dukker opp så kommer jeg til å teste en sånn en. 32GB-versjonen tror jeg. Ikke så stort prishopp fra 16 til 32. Fant anbefalinger av det brettet flere steder, så det kan ikke være helt håpløst ihvertfall. Har ikke veldig mye erfaring fra aliexpress, men det har gått veldig fint de få gangene jeg har handlet derfra tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...