Gå til innhold

backup av et mmc kort?

genser

Anbefalte innlegg

kjøpte meg nytt mmc kort i dag til min 6600...

vil gjerne ha alt fra den forige over på den nye... ALT altså... pga programminstalasjoner, saves i spill, instillinger osv...

jeg prøvde å bare kopiere alt fra det orginale over på dataen, og så over på den nye igjen.. jeg har mmc kortleser altså.. dette funka heller dårlig pga feilmeldinger om underlige filer som ikke ville flyttes og sånt..

er det no 3djepartsprogrammer som kan mekke dette? eller en funksjon i mobilen?

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff... dette er sykt irriterende... klarer overhode ikke ta backup av den gamle mmc... eller. problemet er altså når jeg skal flytte tilbake filene... de fleste blir ført over uten problemer... men så plutselig sier en feilmelding noe om overflødig CRC eller no...

:/

håper på hjelp...

Lenke til kommentar
Jeg hadde ingen problemer når jeg kjøpte nytt kort. Bare kopierte alle filene over på PC, en og tilbake på det nye kortet. Fikk ingen feilmeldinger...

Men prøv backup funksjonen i PC-suite! Det skal også funke fint.

hmm... rart.. jeg får kjipe feilmeldinger... hmm... backup i pc suite ja... kan man gjøre det bare via mmc kort? jeg har ikke bt eller ir.. kjipt hvis jeg må ha enda en ekstrakostnad nå :(

Lenke til kommentar
Jeg hadde ingen problemer når jeg kjøpte nytt kort. Bare kopierte alle filene over på PC, en og tilbake på det nye kortet. Fikk ingen feilmeldinger...

Men prøv backup funksjonen i PC-suite! Det skal også funke fint.

hmm... rart.. jeg får kjipe feilmeldinger... hmm... backup i pc suite ja... kan man gjøre det bare via mmc kort? jeg har ikke bt eller ir.. kjipt hvis jeg må ha enda en ekstrakostnad nå :(

Du kan ikke eie en så avansert mobil uten å ha enten IR eller bluetooth..eller en kabel. Det som gir hele verdien med å ha en slik mobil...å kunne overføre data begge veier. Instalere ny programmer osv.

AKIRA

Lenke til kommentar

Du kan ikke eie en så avansert mobil uten å ha enten IR eller bluetooth..eller en kabel. Det som gir hele verdien med å ha en slik mobil...å kunne overføre data begge veier. Instalere ny programmer osv.

AKIRA

Hvis du leser litt nøyere så ser du at i min første post sier jeg at jeg har MMC kort leser på dataen... :)

til remerser: godt forslag... *ringe og spørre om fatters har IR på sin bærbare*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...