SO96tine Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Hei Er en jente på 18 år som skal ha et halvt friår etter VGS fram til jeg skal i forsvaret i januar 2016. Jeg har planer om å ta opp 2-3 fag og trene. I tillegg har jeg en deltidsjobb. Får dessverre ikke jobbe så mye og er redd for å bli svært ensom i og med at nesten alle vennene mine har flyttet for å studere. Jeg har derfor lyst til å oppleve noe nytt og spennende ved siden av jobb, skole og trening. Er det mulig å dra på noen gruppereiser til utlandet (Europa, Asia) som ikke er så altfor dyre? Har ikke så altfor lang tid på meg til å spare opp penger.. Noen flere forslag til hva jeg kan finne på? Endret 12. august 2015 av SO96tine Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Sidan du har forholdsvis god tid så ville eg definitivt vurdert InterRail rundt om i Europa i ein måneds tid. Billig måte å få sjå store delar av Europa på, og du møter på andre folk frå forskjellige land som er ute i samme ærend. Avhengig av kva budsjett du har så kan du også "jukse" ved å bestille ein billig flybillett til f.eks Tyskland for å starte togreisa der, og ein returbillett frå Portugal ein måned seinare slik at du kun bruke mesteparten av tida til å reise rund i sentraleuropa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå