FreezePvP2 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Skal Snart Kjøpe Nytt Gaming Headset. Tro jeg skal Kjøpe Astro A40 hvis jeg kjøper det uten mixamp og så kjøpe mixamp kan jeg koble de sammen da? Lenke til kommentar
FreezePvP2 Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 takk ingen som gidder og svare fint Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Hei Ja det skal du kunne, men ville sett på noen andre hodetelefoner først ihvertfall ^^. Hvis du ikke har kjøpt allerede... så kan du lese gjennom denne samle testen her av hodetelefoner: http://www.head-fi.org/t/534479/mad-lust-envys-headphone-gaming-guide-5-31-2015-beyer-cop-and-shure-1540-added . Noen du kan se nærmere på er qpad qh-90, beyerdynamic dt770, akg k612, phillips fidelio l1, beyerdynamic dt990, sennheiser pc 363d og evt mod mic 4.0 om du vil ha mic på de som ikke har det . Hadde også vært greit å få vite hva for en type lyd du er ute etter og hva du skal bruke dem til, da vil det være lettere å anbefale noen spesifikke til deg. Endret 12. august 2015 av The mystical forest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå