MobilNerd Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hei. HBO hakker i alle serier på pc. Flere som opplever dette? Har en helt greit pc med PC med Windows 10 og Chrome som nettleser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Oppdatert nettleseren og det som eventuelt kreves av tillegg/plugins til denne? Lenke til kommentar
Leifen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Høres ut som du sliter med en bug i flash player. Ligger CPU og jobber på 100%? Jeg hadde problemer med dette, avinnstallerte og oppdaterte, og prøvde med flere forskjellige nettlesere uten hell. Gav til slutt opp og kjøpte Chromecast for å streame fra mobilen, fungerer mye bedre! :-) Endret 12. august 2015 av Leifen Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hvis du har treigt internett kan det også hakke. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Nettleser og plugins oppdatert Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Avinstallert og reinstallert. Ikke 100% cpu. Fiber Internett. Ikke problemer på andre streaming som tv2 sumo, nrk og dplay. Må være noe med flash. Håper de erstatter det med noe annet. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Sliter tidsvis også med dette, noe som ødelegger gleden over å se serier der. Siste episode av True detective ble særlig rammet. Har også oppdatert alt og av- og reinnstalt alt. Prøvd med flere nettlesere, men bruker hovedsakelig Firefox Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Du kan prøve amerikansk Netflix eller popcorntime for å se om disse er bedre. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hvilke(n) DNS-server(e) bruker du på PC-en? En del av nettleverandørene (hvilken har du?) bufrer (cacher) data på egne servere for å sikre at f. eks. videostrømmer ikke hakker. Hvis man bruker andre DNS-servere (eks. Google sin, 8.8.8.8) kan man oppleve hakking da bufringen hos nettleverandøren ikke brukes. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Det er kun hbo som hakker :-(. Har kjøpt Chromecast, men den fungerer ikke på min Cisco Ruter og Iphone/ipad. Jeg får satt den opp og alt set ut til å gå bra, men ingen av appene (nrk, tv2sumo, hbo, dplay, nrk super, eurosport player) finner no Chromecast. Å når jeg da prøver å starte Chromecast appen på nytt finner den heller ikke pinna.........."" Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Du må starte Chromecast-appen for å konfigurere Chromecasten slik at du får gitt den navn og koblet den opp til nettverket ditt. Når det er gjort vil appene finne den. Prøvd å resette den slik at configen blir resatt? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Ja har resatt og satt opp å styrt. Men jeg fikk til slutt til med å ordne på ruteren at chromecasten må bruke 2,4ghz nettverket. Å da var alt i orden. Håper jeg ??? Lenke til kommentar
asgeir23 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde samme problem på google chrome, men hvis jeg brukte internet explorer fungerte det faktisk bra, uten noe hakking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå