Gjest medlem-359424 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 17 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Veloppdragen fugl dette, som benytter fotgjengerovergangen på forskriftsmessig måte. Hadde bare vi mennesker også alltid gjort det samme. Symbolikken i bildet er der i fullt monn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Gode flater, fin balanse og at du fikk fuglen med var prikken og i en. Mvh ibn Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Artig at du fikk med fuglen i det den krysser overgangen - men også i det den krysser fugelinjen i steinene. Linjer, repetisjon og et levende element - bra utført i mine øyne! mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ja, nå har byduene blitt så urbane at de t.o.m. har begynt å bruke fotgjengerfeltene til tross for st de jo kunne ta luftveien. Se bare på denne svære feite ringdua som jo er større enn byduene og har slått seg ned på min balkong til tross for at den jo egentlig er en skogsfugl. Men jeg sjekka litt og så at ringduene er iferd med å øke i hele Europa og særlig i byene. Visste du at mange av byduene, særlig de med to svarte striper tversover litt bak faktisk opprinnelig er indiske klippeduer? Jeg har fotografert dem fra min balkong i Goa. Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Takker for flotte kommentarer på denne forbilledlige måte og krysse gata på :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Takker Helene og smort1:-) Se og lær av denne dua:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg