Lord- Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Når dere glattbarberer ansiktet, tar dere og barberer mot hårene da sånn at alt forsvinner? Det er jo umulig om man ikke gjør det. Endret 20. august 2015 av Lord- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Spørs hvor på kroppen det er Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Det er ingen annen måte så ja. Barberer medhårs, mothårs og sideveis. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Nå vet jeg ikke helt hva du mener, men i fjeset kan jeg ikke barbere mothårs. Da blir jeg forsår, altså jeg barberer med og sideveis men ikke i mot. Blir greit nok:) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Spørs hvor sensitiv huden din er. Jeg for min del kjører en runde i alle retninger da huden min tåler det uten at den blir rød og sår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2015 Rapporter Del Skrevet 12. august 2015 Hvis jeg begynner mothårs blir jeg fort sår og kan få razor burns, men som ene over her sier så er det best med medhårs, sideveis og så mothårs. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 Gikk til innkjøp av DE-høvel for noen år siden. Bladene der er MYE billigere enn Gillette sine, hvilket fører til at jeg alltid tar meg råd til å bytte blad når det trengs. Sjekk ut tråden for tradisjonell barbering her. Og som L4r5 skriver: Medhårs, sideveis og så mothårs! 1 Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 20. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Gikk til innkjøp av DE-høvel for noen år siden. Bladene der er MYE billigere enn Gillette sine, hvilket fører til at jeg alltid tar meg råd til å bytte blad når det trengs. Sjekk ut tråden for tradisjonell barbering her. Og som L4r5 skriver: Medhårs, sideveis og så mothårs! Men er det ikke sånn at vi kan få inngrodde hår om man barberer mot hårene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Faren øker, ja. Men du kan få det ved bare å barbere med hårene også. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Aldri slitt med det, men mulig noen får der, dunno. Ikke alltid jeg barberer mot hårene heller, kommer litt an på "anledningen". Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Sjekk manic59 på YT Her er en relevant video:https://youtu.be/TQco5PWc2JU Og DE høvel er tingen (for de som ikke har kviser ) 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Men er det ikke sånn at vi kan få inngrodde hår om man barberer mot hårene? Det er personlig, og varierer fra sted til sted. Barberer jeg haken eller barten mot hårene blir det helt krise, men ellers går det stort sett greit. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Stiller meg bak anbefalingen om DE høvel. Det er myyyyyyye billigere enn standard og gir et fantastisk resultat. Men det er en litt annerledes teknikk så vær forsiktig første gangene hvis ikke så kan resultatet bli litt blodig. Jeg anbefaler at man kjøper en Alumblokk for å stoppe evt. blødninger. skjegg.no har alt man trenger. Edit. PGA at det kun er ett blad så er det lettere å skjære seg, samt at hvis man trykker for hardt så medfører det at man tar med skinnet. Hvis man er lett på labben og passer på at høvelen ikke sklir sidelengs så skjærer man seg ikke. Endret 21. august 2015 av vidarkri Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 Følte meg nødt til å skrive bare for å anbefale den allerede nevnte DE-høvelen. Har spart hundrevis av kroner på å ikke kjøpe Gillette sine høvler siden 2011. Vær dog obs på læringskurven vidarkri nevner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 L'ringskurven er ikke SÅ bratt. Man må bare lære seg å bruke litt mindre trykk, så kommer resten av teknikke av seg selv etterhvert. Lenke til kommentar
Eccelstone Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Spørs hvor på kroppen det er på magen eller bryst 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Spørs hvor på kroppen det er på magen eller bryst Bruk DE, men styr unna niplene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå