Roar Kneppen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Grilled Bat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Fascinerende skapninger disse flaggermusene og et godt nærportrett. Leste at de kunne ta opp mot 2000-3000 mygg i døgnet, så da var jeg ikke sein om å lage meg kolonikasser på hytta. Man kan ha den beste myggmaskinen i verden, men ingen slår disse Når det gjelder e-mailen om dagens bilde, så fikk jeg også en slik en. Mener det er etterslep på tidligere bilder som man har fått anerkjent. Det går tydeligvis litt i rykk og napp hos admin mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Merkelige skapninger disse flaggermusene, fascinerende på sett og vis men ikke direkte pene akkurat. I V2 varianten ser det jo til at den er ferdig til "grilling". Skarpe og fine bilder der detaljer også i mørke kommer godt fram, tenker da særlig på V1. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Merkelige skapninger disse flaggermusene, fascinerende på sett og vis men ikke direkte pene akkurat. I V2 varianten ser det jo til at den er ferdig til "grilling". Skarpe og fine bilder der detaljer også i mørke kommer godt fram, tenker da særlig på V1. Vennlig hilsen Ragnar Ja, V1 lyste jeg opp og etterskjerpa litt. Siden det er eksponert med Canon 300D må det være ganske gammelt. I V2 er den nok allerede ferdig grilla. Hang der lenge. Jeg tok ikke bilder første gang jeg så den, men noen dager senere da vi kom forbi samme plassen. Så den flere ganger senere også før den forsvant. Egentlig rart at ikke en rovfugl eller ei kråke tok den, men de er kanskje klar over at flaggermus kan ha rabies i likhet med for eksempel rev. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) To fine bilder av disse snodige pattedyra.Fint komponert selvfølgelig.Leste forresten at flaggermusene kan bli mer enn 40 år gamle, hvis dem unngår å bli grillet vel og merke.Ang mail om dagens bilde fikk jeg to stk i går. Tek har nok hatt en opprydning.Mvh Fredrik Endret 12. august 2015 av Fredrik N. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kule bilder. Jeg likte best V2 jeg. Likte den strake kroppen og "tærna" som krøller seg rundt ledningen.Jeg kan liksom se for meg sjokket når den strekker littpå seg og kommer borti ledningen under... huffi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Artige bilder , liker best v2. Der ser det ut som om den har strukket seg etter ledningen . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ooops! Fulgte med på NRK, ja! Facinerende skapninger. Artig med historien rundt bildet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg