ProphetSe7en Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Har til nå hatt Logitech K400, men etter at jeg flyttet delene over i nytt kabinett har jeg klart å rote bort usb enheten for tilkobling. Så da trenger jeg nytt tastatur. Er K400 fortsatt ett bra valg, eller har der kommet noen bedre alternativer? Ser Microsoft også har ett tastatur som ligner veldig på K400 Det brukes relativt sjeldent, så ønsker ikke legge så mye penger i det. Endret 11. august 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Mulig du har en annen bluetooth-enhet liggende (samme type)? Evt. kan du sikkert få kjøpt det rundtomkring. Har du en slik, så kan du linke opp tastaturet på nytt til ny Bluetooth-modul med Logitech-programvaren. Alternativt om tastaturet har "Connect"-knapp under, kan du finne en annen Bluetooth modul med Connect-knapp på, for å pare disse. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Har dessverre ikke noen slike som ikke er i bruk. Nå kjøpte jeg Microsoft sitt tastatur på kampanje hos cdon. Ser at en Unifying Receiver koster rundt 70 kroner på ebay, så kan vel kanskje bestille inn en slik å ha i bakhånd til K400 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kjøp deg en Logitech mus med Unifying mottaker, så kan du bruke denne sammen med K400. Du kan bruke både mus og touchpad'en på tastaturet samtidig. Denne er rimelig og grei http://www.lefdal.com/product/data/mus-og-tastatur/LTM325SILVER/logitech-tradlos-mus-m325-lys-solv Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Sammenligning mellom K400 og Microsoft http://fortysomethinggeek.blogspot.no/2014/08/microsoft-all-in-one-media-keyboard-vs.html Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Har dessverre ikke noen slike som ikke er i bruk. Nå kjøpte jeg Microsoft sitt tastatur på kampanje hos cdon. Ser at en Unifying Receiver koster rundt 70 kroner på ebay, så kan vel kanskje bestille inn en slik å ha i bakhånd til K400 Hvis du har f.eks. 2 i en PC, kan du pare disse om slik at begge devicene går på samme mottaker. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Har nå kjøpt mus med reciever og microsoft sitt tastatur, så da får jeg testet begge Har dessverre ikke noen slike som ikke er i bruk. Nå kjøpte jeg Microsoft sitt tastatur på kampanje hos cdon. Ser at en Unifying Receiver koster rundt 70 kroner på ebay, så kan vel kanskje bestille inn en slik å ha i bakhånd til K400 Hvis du har f.eks. 2 i en PC, kan du pare disse om slik at begge devicene går på samme mottaker. Fant en liggende som hører til en mus jeg ikke bruker, så da prøver jeg å få den til å virke mot tastaturet. Har nå uansett bestilt en ny receiver og tastaturet til Microsoft, totalt 220 kroner, så da får jeg testet begge deler, og i værste fall har jeg ett i reserve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå