Vantage Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Noen som vet om det går ann å bruke olympus xd-picture card på fuji kamera? Eller må jeg kjøpe fuji xd-picture card til 20% høyere pris....? takker for svar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 xd card er en egen standard, og det er det samme hvilken produsent som har laget minnekortet. Olympus kort går på Fuji kameraer og omvendt. Lenke til kommentar
Vantage Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Er det noe forskjell på kvalitet eller noe? Siden prisen er så forskjellig... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Begge er velrennomerte produsenter, så jeg ville sjanset på den rimeligste. Lenke til kommentar
Genic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Olympus har noen kort med panoramafunksjon hvis det er av interesse. Ellers fungerer kortene likt. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Olympus har noen kort med panoramafunksjon hvis det er av interesse.Ellers fungerer kortene likt. Antakelig er panoramafunksjonen kun brukbar hvis du har Oly-kamera. Så for Fuji-brukere er det bare å velge det billigste xD-kortet. Lenke til kommentar
Genic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er mulig. Jeg vet ikke om Fuji-kameraer har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå