Force Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg startet dette tråd fordi jeg vil ikke slite ut øyne mine mer enn nødvendig. Er det noen løsninger i det ? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kan prøve dette https://userstyles.org/styles/110635/diskusjon-no-dark-theme-chrome-opera-ny Credit til @Kakeshoma Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Last ned color toggle til firefox. Dessverre utsletter den endel bilder, men det blir svart. 1 Lenke til kommentar
Force Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Last ned color toggle til firefox. Dessverre utsletter den endel bilder, men det blir svart. Takk, men jeg ser ikke engang tekst som jeg skriver her. Endret 29. august 2015 av Force Lenke til kommentar
Force Skrevet 29. august 2015 Forfatter Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Last ned color toggle til firefox. Dessverre utsletter den endel bilder, men det blir svart. Takk, men jeg ser ikke engang tekst som jeg skriver her. Prøvde igjen, nå fungerer det ved å sette foreground background til hvit. Tusen millioner takk for hjelp. Må bare kommentere hva jeg opplevde med hvit tekst på svart bakgrunn, så deilig med ingen lys på øynene fordi det sliter på øyne, mindre belastning på øyne, nå kan mine øyne endelig hvile mens jeg bruker pc!!!!!!!! Så lett å følge med det som skjer på skjermen. Endret 29. august 2015 av Force 1 Lenke til kommentar
Force Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Last ned color toggle til firefox. Dessverre utsletter den endel bilder, men det blir svart. Takk, men jeg ser ikke engang tekst som jeg skriver her. Prøvde igjen, nå fungerer det ved å sette foreground background til hvit. Tusen millioner takk for hjelp. Må bare kommentere hva jeg opplevde med hvit tekst på svart bakgrunn, så deilig med ingen lys på øynene fordi det sliter på øyne, mindre belastning på øyne, nå kan mine øyne endelig hvile mens jeg bruker pc!!!!!!!! Så lett å følge med det som skjer på skjermen. Nå har jeg prøvd i 1 dag, mye mer behagelig og klarer å avlaste tankene og merker at det distraherer meg ikke nå lenger. Vanskelig å forklare, men det gjorde virkelig underverker. Nå slipper jeg å streve og himle med øyne og anstrengte øynebryner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå