ridethedevil Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Hei!Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva problemet er, men jeg skal gjøre mitt beste. I går skulle jeg lade telefonen min. I det jeg plugger i laderen så flimrer skjermen litt før den går i grått. En stemme mumler et eller annet om et eller annet. Ved en senere anledning kom det ut av ingenting et installasjonsvindu opp for Samsung Gear VR, og i etterkant tror jeg at det er det stemmen mumler om - Samsung Gear VR. Jeg installerer appen i håp om at det skal løse problemet, men den gang ei. Problemet vedvarer. Så jeg går inn og sletter appen igjen, og telefonen fungerer fint frem til jeg skal lade den på nytt. Hver gang jeg tar laderen i telefonen, og det spiller ingen rolle hvilken lader det er, så skjer det samme. Skjermen flimrer litt før den går i grå. Det er en liten X nede i hjørnet, men den går ikke an å trykke på. Telefonen responderer på tastetrykk (volumtast, etc), den vibrerer, lyden funker og varsellampen lyser. Men jeg ser ingenting, og den tuller seg noe fælt så lenge laderen er i. Så må jeg tvinge frem en reboot, ta ut laderen, og først da fungerer telefonen som den skal igjen. Den hurtiglader ikke, og noen ganger lader den ikke i det hele tatt. Det skjer ikke hver gang, men som regel, siden gårsdagen. Noen som kjenner til dette? Endret 11. august 2015 av ridethedevil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Høres ut som noe - enten softwaremessig eller hardwaremessig - får den ti lå tro at laderen er Gear VR-headsettet. Prøvd annen lader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå