OperaUser Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Heisann! Da jeg har fått mye god hjelp fra dette forumet før, henvender jeg meg hit igjen :smile: Denne gangen har jeg bare et lite spørsmål: Hva skal jeg gjøre med en .iso fil? Dvs. Hvordan kan jeg åpne den og bruke innholdet, hvilket program skal/bør jeg bruke? Mvh Sølve [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-02-23 13:07 ] Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Er veldig lei fpr at headingen ble så stygg =( Den såg bra ut der jeg skreiv den =( -Sølve Lenke til kommentar
gnus Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 hei.... når du skal bruke .iso-filer må du bruke et brenne progamm som du kan opne iso filer i. cdrwin -.iso clone cd- .ccd Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 eller pakke ut med et gratisprogram som heter isobuster, men hvis det er et spill kan det være at kopisperren er inkludert i iso filen siden dette er en råkopi, så det må crackes hvis du pakker ut istedet for å brenne.. ofte Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 eller pakke ut med et gratisprogram som heter isobuster, men hvis det er et spill kan det være at kopisperren er inkludert i iso filen siden dette er en råkopi, så det må crackes hvis du pakker ut istedet for å brenne.. ofte Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 11:40, OperaUser skrev:Er veldig lei fpr at headingen ble så stygg =(Den såg bra ut der jeg skreiv den =(-Sølve Bruk rediger-knappen på første posten din, så kan du endre den. No har eg gjort da for deg då :smile: Uansett, Ahead Nero kan brukast til å brenna ISO-filer... mvh., Vegard Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Heisann og tusen takk! Helt konge å kunne poste her, og så få "fasit-svar" bare litt etter -glad Sølve Lenke til kommentar
phudge Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg vil anbefale Fireburner 2.1.2 Det er et kjempelite program, og jeg bruker kun dette til iso brenning. Den brenner både ISO og BIN/CUE. Integreres med windows slik at du trenger kun å dobbelklikke på filnavnet i explorer. Så hopper det fram klar til å brenne. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hvis du har mye diskplass, kan du mounte ISO-filer med f.eks DeamonTools (freeware). ISO-filen vil da fungere som en virtuell CD-ROM. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 18:44, phudge skrev:Integreres med windows slik at du trenger kun å dobbelklikke på filnavnet i explorer. Så hopper det fram klar til å brenne. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå